Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har idag p-stav som har sittet inne i 1,5 år, men jeg sliter så voldsomt med hårtap! Det startet når jeg satte den inn og sluttet aldri heller, så nå er jeg lei og vil pøve noe nytt. Leser at P-ring er et fint alternativ om du ikke vil utsette hele kroppen for en mengde hormoner, men hvordan er den når man skal ha sex? Det står man ikke kan ha den ute i mer enn 3 timer, men er det per dag eller hele den 3 ukers perioden man har den inne? Tenker vi har sex oftere enn en gang per 3 uke, og tror kanskje vi tar den ut under "akten". Noen som vet? Anonymous poster hash: 76ce7...466
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jeg tar den aldri ut under akten, verken jeg eller mannen merker den. Beste prevensjonsmidler i verden! Savner den veldig, kan ikke brukes nå som jeg ammer. Anonymous poster hash: bc293...9ae
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 P-ring inneholder samme type hormoner som p-piller, og den virker på hele kroppen. Hormonene tas opp i blodbanen via slimhinnene i underlivet. Det er vist at de som har p-ring har et høyere hormonnivå i blodet enn de som tar lavdose p-piller som feks Loette eller Microgynon. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 En P-ring skal sitte inne like lenge som du tar et brett med P-Piller. Har den falt ut må den inn igjen med en gang. Anonymous poster hash: b122e...b40
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Åhh? Jeg trodde den virka mer lokalt jeg :/ Har fått litt skrekken etter p-staven, kunne tenke meg å få håret mitt tilbake.. Noen prevensjonsmidler som i mindre grad behandler hele kroppen? Anonym #1, må bare prøve oss fram da Men vet ikke om jeg liker tanken på å ha et fremmedlegeme inni meg mens vi holder på, tenker jeg HI Anonymous poster hash: 76ce7...466
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Kobberspiral virker lokalt. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Kobberspiral virker lokalt. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1 Men er ikke den bare for folk som ikke vil ha flere barn? Jeg og sambo har lyst på en til etterhvert, så er litt det også Anonymous poster hash: 76ce7...466
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Kobberspiral virker lokalt. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1 Men er ikke den bare for folk som ikke vil ha flere barn? Jeg og sambo har lyst på en til etterhvert, så er litt det også Anonymous poster hash: 76ce7...466 Nei, hva får deg til å tro det? Les deg opp litt på legemiddelverket du. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Kobberspiral virker lokalt. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1 Men er ikke den bare for folk som ikke vil ha flere barn? Jeg og sambo har lyst på en til etterhvert, så er litt det også Anonymous poster hash: 76ce7...466 Nei, hva får deg til å tro det? Les deg opp litt på legemiddelverket du. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1 Ser det står det kan være fare for større blødninger med kobberspiral. Den vil jeg gjerne unngå da jeg blør mye i utgangspunktet. Har endometriose, så vet ikke om kobberspiral er noe for meg. Hvordan er hormonspiralen, noen erfaringer der? Anonymous poster hash: 76ce7...466
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Kobberspiral virker lokalt. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1 Men er ikke den bare for folk som ikke vil ha flere barn? Jeg og sambo har lyst på en til etterhvert, så er litt det også Anonymous poster hash: 76ce7...466 Nei, hva får deg til å tro det? Les deg opp litt på legemiddelverket du. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1 Ser det står det kan være fare for større blødninger med kobberspiral. Den vil jeg gjerne unngå da jeg blør mye i utgangspunktet. Har endometriose, så vet ikke om kobberspiral er noe for meg. Hvordan er hormonspiralen, noen erfaringer der? Anonymous poster hash: 76ce7...466 Den virker også på hele kroppen. Snakk med legen din du. Anonymous poster hash: 53b5a...ba1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Jeg var veldig fornøyd med P-Ring. Anonymous poster hash: b122e...b40
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Jeg var veldig fornøyd med P-Ring. Anonymous poster hash: b122e...b40 Men merker man ikke at den er der under samleie? Anonymous poster hash: 76ce7...466
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #13 Skrevet 22. mai 2014 Merker den ikke. Kan hende den sklir litt utover og det kjenner jeg. Når jeg dytter den på plass er det greit. Den har blitt med ut rundt mannens penis men bare å skylle den i lunkent vann og sette den inn igjen. Prøv den en måned. Passer ikke alle men for meg var det ypperlig. Anonymous poster hash: b122e...b40
Gjest Kira Skrevet 22. mai 2014 #14 Skrevet 22. mai 2014 Tråden er moderert for spam. Kira Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå