Gå til innhold

hvordan skaffe 5tusen på få dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

rotet så sinnsykt og livet er ikke helt på stell, og jeg trenger å skrape sammen 5K til slutten av mai. hvordan klare det da :( himmel og hav... Har jo ikke noe særlig å selge heller :/

Anonymous poster hash: c928c...f44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seng, sofa? Spørs hvor desperat du er og hva og hvem du skylder penger til..

Anonymous poster hash: 39c95...8c1
Skrevet

Om du går gjennom kreditt jekk: Trustbuddy.com der låner du opp til 5000 kr rentefritt i 2 uker.

Anonymous poster hash: 35ade...e52
Skrevet

Om du går gjennom kreditt jekk: Trustbuddy.com der låner du opp til 5000 kr rentefritt i 2 uker.

går ikke igjennom, og jeg aner ikke hvorfor da jeg ikke har noe betalingsanmerkning. 

Den regningen jeg må betale BLIR snart en anmerkning :( 

Skrevet

Sosialkontoret eller ring inkassobyrået og spør om en nedbetalingsplan

Anonymous poster hash: 1bd24...f05

Skrevet

Et eller annet som du kan selge har du vel?

Anonymous poster hash: 22cb4...19d
Skrevet

Har prøvd den trustbuddy nå , så får bare se ann..... 

takk for tips.

Skrevet

Men kom virkelig denne utgiften plutselig kastet på deg i dag? Høres jo ikke egentlig slik ut om det snart blir en betalingsanmerkning ut av det.

Skrevet

Ring inn å forhør deg om det er mulig å få den oppdelt, eller utsatt om du har mulighet neste mnd.

Kontakt nav og hør om det er mulig å få dekket deler av regningen eller hele regningen av de.

Skrevet

jeg aner ikke hva det skulle vært. Barna har ikke noe til overs av verdi å selge, ( ikke som jeg kommer på ialllfall) jeg vet ikke hva jeg skulle solgt. åpen for det meste. hehe...

Skrevet

Men kom virkelig denne utgiften plutselig kastet på deg i dag? Høres jo ikke egentlig slik ut om det snart blir en betalingsanmerkning ut av det.

jeg hadde helt glemt den, og fant mens jeg ryddet, så jo nesten kastet over meg, og når man ikke har flott økonomi generelt så.... Men men,  jeg prøver jo å ta ansvar nå og finne en løsning

Skrevet

takk for tips.

Hvis du har den holdningen at du bare skal prøve en ting og så se det an, er det jo ikke så merkelig at du er havnet i et økonomisk uføre...

Skrevet

En ting er jo at man har dårlig råd og sliter med å få betalt regninger uansett hva man gjør for å få inn ekstra penger, men å "glemme" regninger og så få panikk bare dager før det går til inkasso(antar det er inkassovarsel siden du sier det snart blir betalingsanmerkning) er jo bare for sløvt av et voksnet menneske med barn. Om det bare er en regning, eller purring for den del er det jo bare å ringe og be om en liten utsettelse.

Og du har vel et eller annet av verdi? Klær, tv, stereo, møbler, pyntegjenstander osv. Om du selger alt du strengt tatt ikke har bruk for, for småbeløp så blir det jo penger av det.

Skrevet

jeg har ikke gjemt den. Huff nei, det har jeg aldri gjort.

Fikk godkjent summen på trustbuddy, så da får jeg betalt den, og bruke de 14 dagene på å selge alt jeg kommer over... 

Skrevet

takk for tips.

Hvis du har den holdningen at du bare skal prøve en ting og så se det an, er det jo ikke så merkelig at du er havnet i et økonomisk uføre...

Hun må vente for å se om hun går gjennom kredittsjekken eller ei... det tar tid, hun får vite i løpet av dagen om det går eller ei.. Så den uttalelsen din er passe uvitende fremstilt.

Skrevet

takk for tips.

Hun må vente for å se om hun går gjennom kredittsjekken eller ei... det tar tid, hun får vite i løpet av dagen om det går eller ei.. Så den uttalelsen din er passe uvitende fremstilt.

Trustbuddy løser jo ingenting. Hun mangler fortsatt 5000 kr og enda mere om hun ikke rekker å skrape sammen 5000 i løpet av 14 dager... Så i mine øyne er det rimelig tafatt å bare "se det an" når man er sånn på felgen. Man er jo nødt til å virkelig sette "ræva i gir" og få inn noe penger om man er i en slik situasjon.

Skrevet

Fikk godkjent summen på trustbuddy, så da får jeg betalt den, og bruke de 14 dagene på å selge alt jeg kommer over... 

Siden du sa at du måtte få tak i 5000 innen utgangen av mai regner jeg med at du har frist til da med å betale regningen? Da håper jeg virkelig at du ikke tok ut penger fra Trustbuddy nå i dag for å betale den, men at du venter til du MÅ betale regningen, slik at du så har 14 dager etter det igjen før du må betale tilbake til Trustbuddy?

Skrevet

Siden du sa at du måtte få tak i 5000 innen utgangen av mai regner jeg med at du har frist til da med å betale regningen? Da håper jeg virkelig at du ikke tok ut penger fra Trustbuddy nå i dag for å betale den, men at du venter til du MÅ betale regningen, slik at du så har 14 dager etter det igjen før du må betale tilbake til Trustbuddy?

Jeg kommer ikke til å betale den regningen idag nei. Skal prøve å selge unna det jeg kan. De pengene der er siste utvei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...