Gå til innhold

Kan jeg be om avslag i prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rotfylte en jeksel for noen år siden. Den har egentlig aldri vært helt bra etterpå. Den har vært tyggeøm lenge og nå har jeg tannverk ut av en annen verden. Jeg kaster opp av smerter.

Så må til tannlegen om noen timer. Kan jeg be om at de gir rabatt pga dette? Eller er dette noe en bare må regne med skjer med rotfylte tenner? De må da ha gjort en dårlig jobb?

Anonymous poster hash: 48e7d...154

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spørre, ingenting å tape på det.

Men det kan oppstå betennelse osv uten at det er tannlegen sin skyld og da får du ingenting.

Anonymous poster hash: 470b7...898
Skrevet

Så det kan være uforskyldt fra tannlegen? Regner ikke med han sier det er deres skyld :(

Anonymous poster hash: 48e7d...154

Skrevet

Jeg rotfylte en tann for en god del år siden. Har ikke hatt noen problemer med den i ettertid annet enn at en bit brakk av.

Hos en annen tannlege, kunne han fortelle at den forrige tannlegen ikke hadde fjernet absolutt alle røttene og at det var en begynnende betennelse der.

Virket ikke på han som om jeg hadde en klagesak.

Har ikke gjort noe med det enda, siden jeg ikke har noe vondt.

Masse lykke til. Hør med tannlegen og se hva han sier

Anonymous poster hash: e8d4f...f2d

Skrevet

Som regel veldig lite du skulle ha sagt med mindre noe akutt oppstår rett etter behandlingen. F.eks du får en fylling eller krone og den faller ut dagen etter. Da kan du klage og tannlegen retter opp.

Hvis jeg forstod deg riktig så har dette gått over tid? Da tror jeg ikke du har noe du skulle sagt dessverre.

Min far fikk en fylling før jul. 2 måneder etter falt den ut igjen, men han måtte betale for en ny en likevel.

Anonymous poster hash: 3dec7...99a

Skrevet

Tannleger klager bestandig på hverandres arbeid. Det er en del av kulturen i bransjen. Går du til en ny tannlege vil han eller hun bestandig fortelle deg at den forrige ikke gjørde en skikklig jobb. Du får likevel ingen erstattning. Da skal det som ble gjort være en grov  feilbehandling, veldig grov.

Anonymous poster hash: cd544...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...