Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Og vil du anbefale den videre? :-) Anonymous poster hash: f3650...5ba
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har presskanne fra Ikea - veldig grei Forvarmer den også står den på bordet til den er drukket opp Anonymous poster hash: 1430f...164
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Hvis du mener kaffekanne som i termokanne er det to som knuser alle andre. Bodum sin og Eva Solo Stål. En viss prisforskjell men designet er også deretter. Disse har begge ståinnsats så du slipper knusefaren og holder supergodt på varmen lenge. Anonymous poster hash: 8758c...f9c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 den fra Jula til 99,-, var utrolig bra i starten, hold lenge på varmen. men nå er den slite og ikke fullt så bra. ønsker meg eva solo Anonymous poster hash: beac1...898
Appelsinpiken Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Tupperware sin. Holder på varmen i evigheter elsker den. Og nå er den ganske ren i designen også.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Rosendahl sin. Kjempefornøyd med den. Anonymous poster hash: 9e36d...bd7
☆☆☆ Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Har ei i stål, den er frå tiger eller thermos (dei ser like ut, og funkar like bra). Er godt nøgd. Endret 22. mai 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Ei svart Stelton, ei Stelton i stål og ei Tiger i stål. Anonymous poster hash: 42a2c...bc1
Monica Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Eva Solo sin stålkanne, den er 10 år gammel, og fungerer supert fortsatt. Varm neste hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Eva Solo og Bodum er best in test hos oss, med stål selvsagt. Holder i evigheter:) Anonymous poster hash: 96fd4...934
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Eva solo i stål. Veldig fornøyd! Anonymous poster hash: e6930...baa
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #13 Skrevet 22. mai 2014 Takk for svar! Kanskje det blir en Eva solo her i gården også... :-) Hi Anonymous poster hash: f3650...5ba
eplekart11&snørose14 Skrevet 22. mai 2014 #14 Skrevet 22. mai 2014 Tupperware sin. Holder på varmen i evigheter elsker den. Og nå er den ganske ren i designen også. Den har vi og. Veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå