Gå til innhold

Kvalm og uggen. Har mensen - sammenheng ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hatt det sånn før, så håper ikke det er noe omgangssykedritt. Men fikk mensen i går og blør mye denne mnd. Noen som har kvalme ifm periodene ?

 

Anonymous poster hash: acee9...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min spydde utover hele gulvet her i dag tidlig, så jeg tipper omgangssyke....

 

Jeg blir litt løs i magen når jeg får mensen, men har aldri vært kvalm.



Anonymous poster hash: 2c016...d84
Skrevet

Urk! Feil svar :-)

 

God bedring til jenta di - håper ikke hun smitter alle.

Og jeg håper for all del av min kvalme går over av seg selv.

 

 

HI



Anonymous poster hash: acee9...003
Skrevet

Jeg blir kvalm, men har endometriose jeg da.. Tror det er forholdsvis vanlig med kvalme, særlig hvis man blør mye.

 

Anonymous poster hash: 5053a...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...