Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Ikke hatt det sånn før, så håper ikke det er noe omgangssykedritt. Men fikk mensen i går og blør mye denne mnd. Noen som har kvalme ifm periodene ? Anonymous poster hash: acee9...003
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Datteren min spydde utover hele gulvet her i dag tidlig, så jeg tipper omgangssyke.... Jeg blir litt løs i magen når jeg får mensen, men har aldri vært kvalm. Anonymous poster hash: 2c016...d84
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Urk! Feil svar :-) God bedring til jenta di - håper ikke hun smitter alle. Og jeg håper for all del av min kvalme går over av seg selv. HI Anonymous poster hash: acee9...003
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Jeg blir kvalm, men har endometriose jeg da.. Tror det er forholdsvis vanlig med kvalme, særlig hvis man blør mye. Anonymous poster hash: 5053a...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå