Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Vi venter baby når som helst nå. Vi vurderer om vi skal gifte oss i samme slengen, men lurer på hva det vil koste? Vi vil ikke ha stor fest og vurderer å ordne grillfest etter dåpen istede for "vanlig" dåpsfest:) jeg har bunad jeg ønsker å gifte meg i, så kjole ol trenger jeg ikke, sminke og hår kan sikkert min søster hjelpe til med, mannen bør skaffe seg ny dress. Lurer på hva det EGENTLIG koster å gifte seg i kirka? Ringer må vi ha da, men det sier seg selv;) Anonymous poster hash: 6ca9b...a16
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Vi betalte ingenting for å gifte oss i kirka, det er gratis om du gjør det i dem du sokner til. Mat, pynt, ringer, blomster, drikke/alkohol og lpkale koster penger, men di kan jo gjøre det billig/dyrt alt etter hva du velger. Vi hadde dyr mat, men relativt billige ringer og pynt (6000 og 2000 kr). Lokalet kostet 3500. Anonymous poster hash: acda2...062
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Vi betalte ingenting for å gifte oss i kirka, det er gratis om du gjør det i dem du sokner til. Mat, pynt, ringer, blomster, drikke/alkohol og lpkale koster penger, men di kan jo gjøre det billig/dyrt alt etter hva du velger. Vi hadde dyr mat, men relativt billige ringer og pynt (6000 og 2000 kr). Lokalet kostet 3500. Anonymous poster hash: acda2...062 Alt du ramser opp her er jo slik som man også har i dåp foruten alkoholen;) den dropper vi rett og slett fordi det blir en god del barn der og vi vil fokuset skal være på dåpsbarnet, ikke oss! så slik som jeg ser det så blir det da ringer og dressen til mannen som blir utgiftene hvis vi skal gifte oss, evt tilpassing av bunaden om kroppen min endrer seg mye etter svangerskapet:p Hi Anonymous poster hash: 6ca9b...a16
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Dette trenger jo ikke å koste mye i det hele tatt. Jeg var i kombinert bryllup/dåp for noen år siden og det var veldig fint:) Anonymous poster hash: 90ee2...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå