Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Stakkars barn som har fått livet sitt snudd opp ned. Hvordan kan en person slippe ut av fengsel når de har bevis på hva som har skjedd, for er det ikke på tide offeret får beskyttelse. Mannen skulle også fått bilde i avisen slik at han ikke treffer en ny alenemor og får sjansen en gang til. http://www.varden.no/nyheter/om-ikke-jeg-foler-meg-trygg-hvordan-skal-jeg-da-overbevise-et-barn-1.1155127 Anonymous poster hash: 341ba...b32
Påfuglen Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Katastrofe! Herregud er det mulig! Hvaslags samfunn lever vi i! Utrolig skuffende lesning. Men dessverre ikke overraskende. Norge er jo eldorado for overgripere. Hadde det vært USA så hadde han aldri sluppet ut igjen. Og det er jo like greit når det ikke finnes noen behandling som hjelper. Å slippe dem ut er en garanti for flere ofre.... Det burde definitivt vært offentlige registre i det minste med navn og bilde så folk har mulighet å beskytte barna sine. Men nei må jo beskytte de pedofile. Hva med barna? Oppgitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå