Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Har alltid hatt morgenfugler men i dag var de samstemte om at dagen skulle starte 0430! Baby på 8 mnd sto og hoppet i senga til tross for forsøk på Mme og kos. 3 åringen kommer på rommet vårt og sier at hun skal ned. Legger seg i senga vår men leker bare gjemsel under dyna. Etter 1 times forsøk må jeg kapitulere da baby har en deilig bæsjebleie som taes. Gode forslag for å unngå dette mottas med takk:) har rullegardin på rommet vårt og blendingsgardiner på rommet til 3 åringen. Anonymous poster hash: 146e2...d4d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Sover de på samme rom? Har dessverre ingen forslag da jeg har et barn som er likt våkner riktignok ikke så tidlig,men når hun våkner er det opp og hopp. Anonymous poster hash: 867c1...cc1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Ingen tips her heller, her startet dagen kl 5 :/ Har prøvd å legge senere, ha det varmt på rommet, kaldt på rommet, har persienner og lystette gardiner. Ingenting som funker på noen av barna, men ettåringen er verst. Her starter dagen alt fra 04.45-07. Å du kan ta deg f på at sover ettåringen lenge, så er det treåringen som står opp tidlig. Men jeg må bare lære meg å legge meg tidligere enn jeg gjør så kanskje jeg ikke blir så trøtt. Men har heldigvis oppdaget gerimax extreme, som hjelper litt på Anonymous poster hash: 9c35c...1bd
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Nei hun sover på eget rom mens baby sover inne hos oss ennå. Holder på å gjøre klart rom til han. Får bare sove når baby sover i dag og kjøre på med concealer og sminke;) vises at jeg har sovet lite de siste 3 årene for å si det slik. Anonymous poster hash: 146e2...d4d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Kommer litt an på leggerutine/tid på kvelden for 3 åringen, og dagssovingen til mini... Anonymous poster hash: e1a9a...162
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Begge 2 la seg til vanlig tid. Dvs 1830 for baby 1930 for 3 åring. Har prøvd å legge baby senere men da blir han bare overtrøtt og helt umulig å legge. Våkner like tidlig uansett:/ 3 åringen var også en som våknet tidlig før men har brukt å sove i 07 tiden. Tidligst 06. Fikk duppet litt på første duppen til mini mens 3 åring så barnetv. Fikk litt mer energi:) Anonymous poster hash: 146e2...d4d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Vi har en 11 mnd baby som har våknet kl 04 i en uke Anonymous poster hash: ed2bc...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå