Gå til innhold

Vil ikke møte elskerinna til eksen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen var utro. Det var fryktelig og jeg brukte lang tid på å komme over det. Jeg har nå ny samboer og alt er på stell. Elskerinna til eksen har samme yrke som meg, men jeg vet ikke hvor i byen hun jobber. Jeg driver nå og søker jobb og er livredd for å havne på samme sted som henne. Vil derfor unngå å søke jobb der hvor hun jobber. Jeg vet at det er usannsynlig at jeg havner på samme sted som henne, men klarer ikke å slutte å tenke på det. Jeg har prøvd å Google henne, sjekke Facebook osv. men finner ingenting. Vi har noen få felles kjente, men ingen som er nærme nok til at jeg kan spørre.

Hun var skikkelig fæl med meg etter at forholdet hun og eksen min hadde ble avslørt. Hun viste ingen anger og triumferte over at hun hadde stjålet mannen min :(

Hjelp meg?

Anonymous poster hash: e3d1c...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er USANNSYNLIG å komme på samme sted forsto jeg ikke problemet

Anonymous poster hash: 332cc...d5a

Skrevet

Hvis det er USANNSYNLIG å komme på samme sted forsto jeg ikke problemet

Anonymous poster hash: 332cc...d5a

Vel, selv om det er usannsynlig ligger det der som en mulighet og som vil gjøre hele jobbsituasjonen vanskelig for HI, det er dét hun mener. Jeg ser absolutt problemet.

Vet du hva, vreng hjernen litt til, HI, dere har helt sikkert et bekjentskap felles som du kan fiske hos. Er hun på linkedin?

Anonymous poster hash: 76211...381

Skrevet

Greit å unngå samme arbeidsplass av hensyn til pasientene også.

Anonymous poster hash: 40df1...46e
Skrevet

Forstår hva du mener. Her er det tidligere elskerinne til min nåværende mann jeg må møte flere ganger i uka siden våre barn går i samme barnehage (ved henting/levering, foreldremøter, foreldrekaffe osv). Har sluttet å hyperventilere hver gang jeg ser henne, men synes fortsatt det er kjipt. hjelper ikke at kjerringa glaner stygt på meg og prøver å sette andre foreldre i barnehagen og personale mot meg.

Mitt råd er å prøve å unngå dama, lykke til!

Anonymous poster hash: 5541c...d47
Skrevet

Hvor leser du at HI jobber i helsevesenet?

Anonymous poster hash: 3b0f6...47f

Skrevet

Hvor leser du at HI jobber i helsevesenet?

Anonymous poster hash: 3b0f6...47f

Jeg jobber ikke i helsevesnet. Jeg er lærer. Det er mange år siden dette skjedde, men jeg blir helt dårlig av tanken på på å møte henne i byen. Tanken på å møte henne på jobb eller få barna hennes i klassen er helt jævlig!

Vi har noen få felles kjente, men jeg vil ikke spørre dem. Jeg vil ikke vise at jeg fortsatt er så "skada" etter eksens utroskap. Jeg lever jo lykkelig med ny samboer, flott hus og barn, men går fortsatt til psykolog.

Jeg vet at jeg er flink i jobben min og at jeg er profesjonell, men jeg aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere hvis jeg må forholde meg til henne på jobb.

HI

Skrevet

ser ikke ut som at du har kommet over det....

Anonymous poster hash: 8e577...2ce
Skrevet

Spør på jobb intervjuet "jeg tror jeg kjenner ei som jobber her, hun heter ******, stemmer det?". Hvis dette stemmer, så tar du ikke jobben :-)

Skjønner deg forresten veldig godt.

Anonymous poster hash: 7c588...6ca

Skrevet

Hva er det med lærere og utroskap egentlig? Æsj, ekle dyr det der.. Vet om to lærere som var utro, og fikk unge utenfor ekteskapet

Anonymous poster hash: b8b36...9a6

Skrevet

ser ikke ut som at du har kommet over det....

Anonymous poster hash: 8e577...2ce

Det er helt riktig. Eksen min er en drittsekk av første klasse. Problemet mitt er at jeg ikke har lyst til å møte denne dama. Jeg må finne ut hvor hun jobber ig hvir hun har ungene sine slik at jeg kan holde meg langt unna.

Noen som har råd til meg om hvordan jeg kan gjøre dette?

Skrevet

Forstår hva du mener. Her er det tidligere elskerinne til min nåværende mann jeg må møte flere ganger i uka siden våre barn går i samme barnehage (ved henting/levering, foreldremøter, foreldrekaffe osv). Har sluttet å hyperventilere hver gang jeg ser henne, men synes fortsatt det er kjipt. hjelper ikke at kjerringa glaner stygt på meg og prøver å sette andre foreldre i barnehagen og personale mot meg.

Jeg bare fatter ikke hvordan noen kan oppføre seg sånn. Elskerinna til min eks har ikke gjort noe galt. Hun var tross alt i samme situasjon som eksen, stakkars de at de hadde det vondt i hvert sitt forhold, og jeg visste ikke at vi hadde så grusomt at eksen vurderte i flere år å gå fra meg. Fikk trøkka opp i tryne av hun dama at skulle han være sammen med meg og ikke få være lykkelig. Hva med meg og ungene. kommeer ikke ungene først?

Men de to er like egoistiske så de 2 kommer først. Ikke mine og eksen sine barn og ikke hennes barn. Helt utrolig. Mye annet som har skjedd også. Men jeg tøffa meg opp og møtte henne. Tro meg jeg skalv etter på.

HI. Jeg vet det er utrolig vanskelig. Jeg har ingen gode råd, men som du ser over. Tøffa jeg meg opp til å møte hun ved en overlevering av ungene. Det var de som ble lange i maska. Selv om jeg skav og selv var utilpass, er det jeg som kan gå med hevet hode uansett. For det er ikke jeg som har gjort noe galt...

Anonymous poster hash: 8fc6e...f29

Skrevet

Jeg bare fatter ikke hvordan noen kan oppføre seg sånn. Elskerinna til min eks har ikke gjort noe galt. Hun var tross alt i samme situasjon som eksen, stakkars de at de hadde det vondt i hvert sitt forhold, og jeg visste ikke at vi hadde så grusomt at eksen vurderte i flere år å gå fra meg. Fikk trøkka opp i tryne av hun dama at skulle han være sammen med meg og ikke få være lykkelig. Hva med meg og ungene. kommeer ikke ungene først?

Men de to er like egoistiske så de 2 kommer først. Ikke mine og eksen sine barn og ikke hennes barn. Helt utrolig. Mye annet som har skjedd også. Men jeg tøffa meg opp og møtte henne. Tro meg jeg skalv etter på.

HI. Jeg vet det er utrolig vanskelig. Jeg har ingen gode råd, men som du ser over. Tøffa jeg meg opp til å møte hun ved en overlevering av ungene. Det var de som ble lange i maska. Selv om jeg skav og selv var utilpass, er det jeg som kan gå med hevet hode uansett. For det er ikke jeg som har gjort noe galt...

Anonymous poster hash: 8fc6e...f29

Takk for svar. Jeg lurte faktisk på om jeg skulle ringe henne og spørre. Jeg tror ikke hun har veldig lyst til å forholde seg til meg heller. Er det helt dust eller gjør jeg oss begge en tjeneste?

HI

Skrevet

Dytter litt :)

HI

Skrevet

Spør eksen din da!?

Anonymous poster hash: f3195...a8a

Skrevet

ja, kn du ikke spørre eksen din? 

Anonymous poster hash: 1f6cc...833
Skrevet

Du kan jo skygge henne :P

Solbriller på, brett opp kragen, og på med en parykk. Stå utenfor huset hennes en tidlig morgen før hun går på jobben, og følg etter :fnise:

Da er det kun du som vet, at du bryr deg.

Anonymous poster hash: bc6e9...ae8
Skrevet

På skolen sine nettsider står vel navnet til lærerne? Sjekk alle skolene. På Gule Sider finner du adressen slik at du kan sjekke skolekrets (hvis hun ikke har skjult adresse).

Skrevet

Takk for tips. Det er mange skoler i byen og det blir et veldig stort prosjekt å finne det ut på hjemmesidene.

Tror nesten jeg må spørre eksen :(

Skrevet

Dersom du tør kan du sende navnet hennes til meg på pm. Jeg sladrer ikke og jeg er en vanvittig god privatdetektiv :)

Skrevet

Hater tilfeldigheter... Akkurat slik som da jeg fant ut av at eksen min havnet på samme skole som meg (VGS), det 1. året. Og 2. året, I SAMME KLASSE SOM MEG. Og hadde gått heeele sommeren og grua meg SÅ til om han kom til å ende opp på samme skole, og Gud jajaja om det skjedde..

Som du nevner, så kan det vær lurt å faktisk spørre eksen din om hvor kjerringa jobber. Bedre det med noen minutters smerte og engstelse å spørre han enn å gå dritlenge og frykte for det. Kjør på, HI! Og lyke, lykke til!! :) Krysser fingra på at hu får jobb på andre siden av landet!

Anonymous poster hash: 200a4...e83
Skrevet

Nå har jeg snakket med eksen min og han hadde ikke peiling på hva den gamle elskerinna holdt på med om dagen. Han ble skikkelig lei seg (!) da jeg tok opp hele greia. Er det mulig??

Jeg har også snakket med en venninne og jeg har bestemt meg for å gi F.

Det er HENNES problem om vi havnet på samme jobb. Hun har gjort noe forkastelig - ikke jeg :)

Hadde jeg vært i hennes sko hadde jeg sluttet på dagen. Dessuten har jeg mer utdanning enn henne og spisskompetanse hun ikke har, jeg har moral og jeg ville aldri hatt meg med en gift mann. HAHA! Jeg har ingenting å skamme meg over. :)

Takk for svar, kjære dere!

Klem fra HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...