Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 I dag er jeg sliten, har gått i ett. Kjøre til og fraskole, plenklipping og fysioterapi, henting, matlaging, kjøpe på korpsøvelse. Stakk innom polet her nede og kjøpte ei flaske hvitvin. Åpna den i staog drakk ett glass. Ååååh, det var godt det. Ble rett salig og følte skuldrene senket seg. Ikke noe på tv. Tok med meg laptoppen,og fylte opp vinglasset. Gikk å la meg. Ligger nå i senga og skriver til dere. Men hvitvinsglasset på nattbordet. Man blir ikke full da, på to vinglass. Men jeg føler jeg slapper av, og det var godt no i kveld. Ved siden avmeg i segna er ingen bann.Men barnet mitt ligger her og sover sin søteste søvn. Så nå skal jeg ta siste slurken av vinglasset. Så skal jeg tasse inn på kjøkkenet, og vaske det, og sette det i skapet. Deretter går jeg på badet og steller meg, og så kryper jeg opp i senga. Vekkerklokka vår ringern 06:25, og det går nok helt fint!! Anonymous poster hash: fb512...142
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 ok. interessant..... Anonymous poster hash: 93428...632
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Hørtes deeeilig ut:))) Anonymous poster hash: 50ce2...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå