Gå til innhold

Noen,hjelp meg,oppdaget svak blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+3 på vei,,og skal i utgangspunktet ha mensen i morgen. Da jeg var på do i sted, så var det så vidt litt blod i truseinnlegget, og svakt rosa da jeg tørket meg! Livredd for at dette skal utvikle seg :-( noen som har opplevd lignende? Kan det være fordi kroppen tror den skal ha mensen?

Anonymous poster hash: 15222...b33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du så langt som 6+3 på vei hvis du nå venter mens? Da pleier man som regel å være ca 4-5 uker på vei hvis man har en nogen lunde normal syklus. 

MEN, blødning i svangerskapet kan være skummelt, og det kan bety så mye dessverre... Vanskelig å svare på hvorfor du spotter nå, men det trenger ikke bety spontanabort! 

Lykke til!

Anonymous poster hash: 538a5...e4d
Skrevet

Er du så langt som 6+3 på vei hvis du nå venter mens? Da pleier man som regel å være ca 4-5 uker på vei hvis man har en nogen lunde normal syklus.  MEN, blødning i svangerskapet kan være skummelt, og det kan bety så mye dessverre... Vanskelig å svare på hvorfor du spotter nå, men det trenger ikke bety spontanabort!  Lykke til! Anonymous poster hash: 538a5...e4d

Heheh, nei den første mensen fikk jeg ikke,dette er 4 uker siden. Men etter kalemderen skulle jeg ha hatt den i morgen!

Skrevet

Det er ikke så uvanlig med småblødninger i begynnelsen av svangerskapet, ofte er de ufarlige. Hvis det er noe verre på gang vil blødningen ganske kjapt bli sterkere, og du vil få smerter etterhvert.

Anonymous poster hash: 99d19...c73
Skrevet

Det er ikke så uvanlig med småblødninger i begynnelsen av svangerskapet, ofte er de ufarlige. Hvis det er noe verre på gang vil blødningen ganske kjapt bli sterkere, og du vil få smerter etterhvert. Anonymous poster hash: 99d19...c73

Takk for svar! Ser ut til at det var forbigående, har ikke hatt noe mer Ila natten og morgentimene, og satser på at det holder seg slik:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg blødde også sånn helt frem til uke 22...
Legen sa at så lenge det ikke er mye, og jeg ikke hadde smerter, så var det mest sannsynlig helt ufarlig :)

Skrevet

Første svangerskapet mitt hadde jeg det slik, ble ikke mer blod med det første, men etter 8 timer tok det seg opp, og jeg mistet. Andre svangerskapet opplevde jeg det igjen, tenkte at da var det jo over, men, jeg hadde slike små blødninger fordelt på 4 dager, men gikk fint, 3 gangen hadde jeg en liten blødning av og til de første 4 mnd.

Anonymous poster hash: aeeb0...26b
Skrevet

Første svangerskapet mitt hadde jeg det slik, ble ikke mer blod med det første, men etter 8 timer tok det seg opp, og jeg mistet. Andre svangerskapet opplevde jeg det igjen, tenkte at da var det jo over, men, jeg hadde slike små blødninger fordelt på 4 dager, men gikk fint, 3 gangen hadde jeg en liten blødning av og til de første 4 mnd. Anonymous poster hash: aeeb0...26b

Huff, må ha vært helt grusomt. Jeg kjente at jeg fikk frysninger av å se blod, skal jo lissom ikke være slik :-( jaja, det er ikke så mye én får gjort med det, naturen må gå sin gang og det er jo en mening med det hvis det skulle skje!

Skrevet

Blødninger trenger ikke bety noe eller det kan bety at man mister.

Jeg har opplevd begge deler. Siste gang blødde jeg som en kraftig mens. Og har et sprell levende barn.

Lykke til!

Anonymous poster hash: cfaf2...0a1

Skrevet

Jeg har opplevd begge deler, men det di beskriver høres ut som den type blødning jeg hadde da det gikk bra. Da blødde jeg alt fra bittelitt til litt mye, til og fra frem til uke 17.

Den gangen det ikke gikk bra, startet det lett, men tok seg fort opp, og etter to dager fikk jeg rier og mistet den lille.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: c0577...8c7

Skrevet

Jeg har opplevd begge deler, men det di beskriver høres ut som den type blødning jeg hadde da det gikk bra. Da blødde jeg alt fra bittelitt til litt mye, til og fra frem til uke 17.

Den gangen det ikke gikk bra, startet det lett, men tok seg fort opp, og etter to dager fikk jeg rier og mistet den lille.

Lykke til! :)Anonymous poster hash: c0577...8c7

Huff, høres ikke noe særlig ut nei :-(

Utrolig slitsomt psykisk disse mnd, man vil jo så gjerne at alt skal være bra! Krysser fingre for at spiren holder seg fast!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...