Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Når dere her ekstremt lyst på noe godteri og nesten er på vei i butikken for å kjøpe det... Hvordan klarer dere å si nei? Anonymous poster hash: 12126...267
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Når jeg har kommet så langt klarer jeg sjelden å stoppe. Avledningen må starte mye før - to brødskiver hjelper;-) Anonymous poster hash: 43d25...3f8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Pleier å komme på at det er 13 km til butikken og at jeg ikke orker å kjøre så langt for å stå å se i godterihylla uten å finne noe jeg har lyst på, det er iallefall det jeg pleier å gjøre når jeg er på butikken. Hvis det ikke får over så hender jeg spiser litt vannmelon, lager meg bananis uten sukker, spiser blåbær/bringebær med vaniljesaus, lager meg en smootie. Anonymous poster hash: 7fc66...3b6
Pom-mom Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Kjøper druer. Hver gang jeg går for å kjøpe godis kommer jeg hjem med saft is & druer.. Namm
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Sier til meg selv: Her er alternativene dine: Du holder ut, og blir hjemme: 100,- i sparebøssa, du reiser, men kjøper noe sunt: 50,- i sparebøssa... Om du derimot reiser å kjøper litt godis, så må du ta ut 50,- av sparebøssa, kjøper du mye godis, så må du trekke 100,- ut av sparebøssa... Startet med dette i januar, vi har jo en bra økonomi, men jeg sliter med å bruke penger på meg selv, da jeg tenker ungene først og fremst.. Denne sparebøssa er for at jeg selv skal kunne ta meg råd til å kjøpe meg noe som er litt dyrere ( kjøper kun klær når de er på salg ala 50-70% ol, med denne sparingen, kan jeg faktisk beholde samvittigheten om jeg kjøper meg et par sko til full pris (800,-) eller lignende) I mai gikk jeg å kjøpte meg en kjole jeg har hatt lyst på, men som koster 999,- enda vi hadde hatt rå til den uten noe problem, så klarte jeg ikke å dra kortet.. Men siden jeg har sparingen min, så kunne jeg med god samvittighet gå å kjøpe den, jeg hadde jo holdt meg langt unna butikken/godiset hver eneste gang jeg hadde lyst på noe Skal sies, jeg slanker meg ikke, jeg har fin vekt som jeg har ( 59 kg fordelt på 170 cm) men brukte nok mer enn hva man har godt av på godis, enda vekta er fin, kan man ikke spise hva man vil, fettet som legger seg i blodårene er jo 10 ganger verre enn fedme (lett fedme, ikke langt over 100 kg) så for å stoppe dette, så fant jeg på dette Har en far som har endt opp med forferdelig sykdoms historie, han er normalt slank, slik som meg, og vi begge har spist hva vi føler for, vi går jo ikke opp i vekt.. Tenkte aldri over at det vi puttet i oss gjorde skade inne i kroppen.. Han spiser ikke MYE godis ol, men han gjorde det ofte. Han endte med å måtte operere og skifte en god del blodårer, fordi de har tettet seg av fettlevring! Gitt meg skrekken, så prøver nå å holde meg til godis kun 3 ganger i mnd. Anonymous poster hash: 919ca...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå