Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Er det normalt at en ikke får noen ordrebekreftelse på e-post? Bestilte en dyr vare i går, og fikk ingen mail fra dem.. Men fikk derigmot et "takk for at du bestilte" melding på nettsiden. Sjekket nettbanken min , og så at beløpet var reservert. Vil tro alt er i orden da? Anonymous poster hash: 7bf7b...417
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Ingen som vet:) ? De selger jo barneting, så trodde flere her handlet der. HI Anonymous poster hash: 7bf7b...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå