Gå til innhold

Emmaljunga sportsunderstell utgått??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en lokal emmaljunga forhandler og ble fortalt at sportsunderstellet til Edge duo er utgått. Men i katalogen står det jo fortsatt... Noen som vet om det egentlig har gått ut? Syns det var rart....

Anonymous poster hash: 9c63a...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga classic sport har gått ut. Den kunne du kjøpe på samme måte som city cross, og så supplere med city bag for nyfødt. Jeg kjøpte den i 2012. Hadde jeg visst at jeg skulle bli gravid igjen, hadde jeg spart på den, men solgte den dessverre i fjor.

Skrevet

Ja jeg fikk også beskjed om at det hadde gått ut. Jeg hadde uansett ikke tenkt til å ha det, men hører veldig mange er fornøyd med det, og anbefaler det. Selv gikk jeg for Classic Chrome, syns det var supert jeg! :)

Skrevet

Ja jeg fikk også beskjed om at det hadde gått ut. Jeg hadde uansett ikke tenkt til å ha det, men hører veldig mange er fornøyd med det, og anbefaler det. Selv gikk jeg for Classic Chrome, syns det var supert jeg! :)

Er classic chrome å anbefale? Har du brukt justeringsmuligheten for fjæringen? Har den noen effekt? Syns bare at sportsunderstellet er sprekere, men classic chrome er jo et stilig understell det også da :) og så er jo sportsunderstellet større enn de andre.

Skrevet

Nei jeg har ikke "forsket" på fjæringen enda, men den virker sykt god å trille. Også er den ganske myk, det liker jeg :) Men ifølge dama på butikken så var det mange justeringsmuligheter. Så selv om jeg ikke har fått prøvd ut vogna helt ordentlig enda så kan jeg anbefale det :)

Skrevet

Nei jeg har ikke "forsket" på fjæringen enda, men den virker sykt god å trille. Også er den ganske myk, det liker jeg :) Men ifølge dama på butikken så var det mange justeringsmuligheter. Så selv om jeg ikke har fått prøvd ut vogna helt ordentlig enda så kan jeg anbefale det :)

Ok! Jeg er opptatt av at vogna ikke skal være for myk å trille fordi da blir den veldig tung etterhvert som vekten på barnet øker... Men det er vel sikkert derfor de har utviklet denne justeringen av fjæringen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...