Gå til innhold

Here comes honey boo boo...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikke om jg skal le eller grine av det programmet...

 

 

Anonymous poster hash: bdd4e...e6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Le

Skrevet

Jeg ler. Og snur meg vekk. Ekkkelt og gøy. De er tragiske, men morsomme. Men litt tragisk og at moren ikke gir dem oppdragelse og driter dem ut; de vet ikke bedre

 

Anonymous poster hash: 9a913...fff

Skrevet

Jeg ler. Og snur meg vekk. Ekkkelt og gøy. De er tragiske, men morsomme. Men litt tragisk og at moren ikke gir dem oppdragelse og driter dem ut; de vet ikke bedre

 

Anonymous poster hash: 9a913...fff

Nei, det er akkurat derfor jeg ikke vet om jeg skal le eller grine ... ;)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bdd4e...e6b

Skrevet

Jeg ler, og blir litt sjokkert. Noen ganger litt kvalm.



Anonymous poster hash: e51b9...d34
Skrevet

Hvor ser dere denne serien? Om dere ser på nett da. 



Anonymous poster hash: 24295...f4f
Skrevet

Det MÅ da være skuespill?? Ingen er så motbydelige eller fremmstiller seg selv og sin familie så enormt vanvittig dårlig frivillig?

 

Mamma er noe av det ekleste mennesket jeg har vert borti.

Jeg troddde det var vanlig å prøve å ta seg bra ut, og/eller fremmstille seg selv bra, og sette seg selv i ett bra lysjeg.......



Anonymous poster hash: 67bd7...d9d
Skrevet

Jeg tror ikke det er skuespill. Jeg tror faktisk de lever slik. Kan jo hende det går litt "sport i" å være mest høylytt osv .. Men jeg tror de lever slik når kameraet ikke er der...

 

Anonymous poster hash: bdd4e...e6b

Skrevet

Ikke blitt fristet til å se det; men hver gang jeg ser reklamen for programmet tenker jeg at foreldrene er skikkelig slemme eller veldig uvitende -  som lar barna sine bli så voldsomt overvektige. 



Anonymous poster hash: f86fd...209
Skrevet

ler så jeg griner.. elsker å se på todler and tiaras (der hun begynte) når jeg trenger å le litt :P ler meg skakk av de folka, 



Anonymous poster hash: fec24...eec
Skrevet

Synes det er hysterisk morsomt, her har vi lastet ned alt av episoder, og sitter som regel og måper over oppførsel, matvaner, uttrykk osv osv Meget spesiell familie ja ;)



Anonymous poster hash: dfb27...d05
Skrevet

Det mest skremmende er jo at Mama June er 33 år!!!! Det kommer jeg bare ikke over!!!

 

Anonymous poster hash: 7dae7...c3a

Skrevet

Det mest skremmende er jo at Mama June er 33 år!!!! Det kommer jeg bare ikke over!!!

 

Anonymous poster hash: 7dae7...c3a

OG er bestemor!!!

 

Anonymous poster hash: dfb27...d05

Skrevet

Definitivt den ekleste familien jeg vet om.

Skrevet

Ler! De er morsomme, ekle og rå.

Og så er de litt søte og. Tror ikke det finnes mye vondt i dem. Ser ut til at de er veldig glade i hverandre og har mye gøy sammen :D

Men ikke mye pretensiøse akkurat..

 

Anonymous poster hash: 32b77...76e

Skrevet

Jeg tenker at flere av oss har mye å lære av dem; de er totalt likegyldige til hva andre folk måtte mene om dem, de lever slik de vil og det ser ut til at de er lykkelig.

 

Anonymous poster hash: 11735...cda

Skrevet

Mitt inntrykk er at de er lykkelige, og veldig glade i hverandre. De bare bryr seg ikke om hva andre mener. Og de har jo regler og grenser. Hun ene datteren på 15-16 år, fikk ikke gå på date uten moren, så da ble hele familien med på date.

Skrevet

 

ler så jeg griner.. elsker å se på todler and tiaras (der hun begynte) når jeg trenger å le litt :P ler meg skakk av de folka,

 

Anonymous poster hash: fec24...eec

Uff, todlers and tiaras er jo ren barnemisshandling :(

 

Anonymous poster hash: bdd4e...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...