Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har gått ned ca 15 kilo og ser nå at jeg er blitt ganske forfengelig. Hva jeg har på meg, litt farge osv. Nå jeg var større brydde jeg meg ikke så mye. Var heller klær til ungene det gikk i. Hva mener dere? Anonymous poster hash: a2087...672
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Antagelig. Anonymous poster hash: 306df...1b6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 hva da,at det å være forfengelig og det å være slank henger sammen?Nei. Jeg vil ikke kalle det forfengelig,det å ville se bra ut og ta seg bra ut.Om ikke jeg sminkermeg og kler meg i klær jeg føler meg fin og vel i,så får jeg ingen god følelse og da ingen god dag,rett og slett. Anonymous poster hash: b5c64...1c5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Selvsagt! Anonymous poster hash: d3809...a12
valkyrien Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Selvfølgelig henger det sammen, man får mer lyst til å pynte litt på det ytre når man føler det er håp for forbedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå