Gå til innhold

Lønn i kommunal sektor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er interessert i å vite ca lønnsnivå til en seksjonsleder i kommunal sektor, uten personalansvar. Noen som vet? Eventuelt hvor jeg kan finne det?

Anonymous poster hash: 38812...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seksjonsleder uten personalansvar? Da må du utdype litt nærmere. Mener du fagleder?

Skrevet

Seksjonsleder uten personalansvar? Da må du utdype litt nærmere. Mener du fagleder?

Den som blir ansatt er avdelingsleders stedfortreder, i tillegg skal vedkommende være ansvarlig for innføring og opprettholdelse av systemer og prosedyrer i et interkommunalt selskap. Ble det klarere? :)

Skrevet

Så en fagleder, da. I KS er tillegget 12000.

Den tiden fagleder er stedfortreder for en med personalansvar, må fagleder bli lønnet som enhetsleder.

Skrevet

Det er som SuperFries sier et tillegg til din "vanlige lønn" som i kommunen avhenger av din utdanning. Noen kommuner har likevel høyere lønn enn det som er tariff.

Skrevet

Hi her, takk for svar! Dette skjønte jeg ikke så mye av. Jeg har vært ansatt i privat sektor i hele mitt yrkesaktive liv, så jeg vet ikke hvilken tabell/tariff (?) jeg skal lete etter, en gang. Kan noen linke eller noe? :)

Skrevet

Hi her, takk for svar! Dette skjønte jeg ikke så mye av. Jeg har vært ansatt i privat sektor i hele mitt yrkesaktive liv, så jeg vet ikke hvilken tabell/tariff (?) jeg skal lete etter, en gang. Kan noen linke eller noe? :)

Hvilken utdanning har du da?

Skrevet

Jeg har 4årig utdannelse. Men det er ikke krav om utdannelse i utlysningen, har det noe å si?

Skrevet

kommer an på hvilket kapittel du er ansatt etter. vil tro det er en kapittrl 5 stilling ig da er det baket inn i lønna.

Anonymous poster hash: 9391f...f87

Skrevet

kommer an på hvilket kapittel du er ansatt etter. vil tro det er en kapittrl 5 stilling ig da er det baket inn i lønna.

Det skjønte jeg ikke helt...

Skrevet

Jeg tror jeg skjønte det nå. Mener du at denne type stilling er en type stilling hvor lønna bestemmes lokalt?

Skrevet

Jeg tror jeg skjønte det nå. Mener du at denne type stilling er en type stilling hvor lønna bestemmes lokalt?

http://www.ks.no/PageFiles/26872/Hovedtariffavtalen_rettetokt2012.pdf

Skrevet

Spørs på: utdannelse, stilling, erfaring, hvor i landet det er.......

Hilsen tidligere tillitsvalgt i kommunal sektor!

Anonymous poster hash: 50d8d...693
Skrevet

Spørs på: utdannelse, stilling, erfaring, hvor i landet det er.......

Hilsen tidligere tillitsvalgt i kommunal sektor!

Anonymous poster hash: 50d8d...693

Jeg har ikke noe erfaring i denne type stilling, men har tilfredstiller alle kravene i utlysningen. Har en 4årig bachelorgrad i økonomi, ledelse og administrasjon. Det er på østlandet.

Skrevet

Ooops. .. Er det ikke smart å spørre om sånt da på intervju?

Anonymous poster hash: 62866...e32

Skrevet

Ooops. .. Er det ikke smart å spørre om sånt da på intervju?

Anonymous poster hash: 62866...e32

Har ikke vært på intervju enda :)

Og det er vel ikke akkurat smart å spørre om lønn på intervju nei....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...