Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Jeg er interessert i å vite ca lønnsnivå til en seksjonsleder i kommunal sektor, uten personalansvar. Noen som vet? Eventuelt hvor jeg kan finne det? Anonymous poster hash: 38812...583
overlord Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Seksjonsleder uten personalansvar? Da må du utdype litt nærmere. Mener du fagleder?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Seksjonsleder uten personalansvar? Da må du utdype litt nærmere. Mener du fagleder? Den som blir ansatt er avdelingsleders stedfortreder, i tillegg skal vedkommende være ansvarlig for innføring og opprettholdelse av systemer og prosedyrer i et interkommunalt selskap. Ble det klarere? Anonymous poster hash: 38812...583
SuperFries Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Så en fagleder, da. I KS er tillegget 12000. Den tiden fagleder er stedfortreder for en med personalansvar, må fagleder bli lønnet som enhetsleder.
overlord Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Det er som SuperFries sier et tillegg til din "vanlige lønn" som i kommunen avhenger av din utdanning. Noen kommuner har likevel høyere lønn enn det som er tariff.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Hi her, takk for svar! Dette skjønte jeg ikke så mye av. Jeg har vært ansatt i privat sektor i hele mitt yrkesaktive liv, så jeg vet ikke hvilken tabell/tariff (?) jeg skal lete etter, en gang. Kan noen linke eller noe? Anonymous poster hash: 38812...583
overlord Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Hi her, takk for svar! Dette skjønte jeg ikke så mye av. Jeg har vært ansatt i privat sektor i hele mitt yrkesaktive liv, så jeg vet ikke hvilken tabell/tariff (?) jeg skal lete etter, en gang. Kan noen linke eller noe? Anonymous poster hash: 38812...583 Hvilken utdanning har du da?
overlord Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 http://www.ks.no/PageFiles/26872/Hovedtariffavtalen_rettetokt2012.pdf
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har 4årig utdannelse. Men det er ikke krav om utdannelse i utlysningen, har det noe å si? Anonymous poster hash: 38812...583
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 kommer an på hvilket kapittel du er ansatt etter. vil tro det er en kapittrl 5 stilling ig da er det baket inn i lønna. Anonymous poster hash: 9391f...f87
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #11 Skrevet 21. mai 2014 kommer an på hvilket kapittel du er ansatt etter. vil tro det er en kapittrl 5 stilling ig da er det baket inn i lønna. Anonymous poster hash: 9391f...f87 Det skjønte jeg ikke helt... Anonymous poster hash: 38812...583
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 kommer an på hvilket kapittel du er ansatt etter. vil tro det er en kapittrl 5 stilling ig da er det baket inn i lønna. Anonymous poster hash: 9391f...f87 Det skjønte jeg ikke helt... Anonymous poster hash: 38812...583 Jeg tror jeg skjønte det nå. Mener du at denne type stilling er en type stilling hvor lønna bestemmes lokalt? Anonymous poster hash: 38812...583
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #13 Skrevet 22. mai 2014 kommer an på hvilket kapittel du er ansatt etter. vil tro det er en kapittrl 5 stilling ig da er det baket inn i lønna. Anonymous poster hash: 9391f...f87 Det skjønte jeg ikke helt... Anonymous poster hash: 38812...583 Jeg tror jeg skjønte det nå. Mener du at denne type stilling er en type stilling hvor lønna bestemmes lokalt? Anonymous poster hash: 38812...583 http://www.ks.no/PageFiles/26872/Hovedtariffavtalen_rettetokt2012.pdf Anonymous poster hash: 9391f...f87
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #14 Skrevet 22. mai 2014 Spørs på: utdannelse, stilling, erfaring, hvor i landet det er....... Hilsen tidligere tillitsvalgt i kommunal sektor! Anonymous poster hash: 50d8d...693
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #15 Skrevet 22. mai 2014 Spørs på: utdannelse, stilling, erfaring, hvor i landet det er....... Hilsen tidligere tillitsvalgt i kommunal sektor! Anonymous poster hash: 50d8d...693 Jeg har ikke noe erfaring i denne type stilling, men har tilfredstiller alle kravene i utlysningen. Har en 4årig bachelorgrad i økonomi, ledelse og administrasjon. Det er på østlandet. Anonymous poster hash: 38812...583
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #16 Skrevet 22. mai 2014 Ooops. .. Er det ikke smart å spørre om sånt da på intervju? Anonymous poster hash: 62866...e32
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Ooops. .. Er det ikke smart å spørre om sånt da på intervju? Anonymous poster hash: 62866...e32 Har ikke vært på intervju enda Og det er vel ikke akkurat smart å spørre om lønn på intervju nei....! Anonymous poster hash: 38812...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå