Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Og hvordan "blir" en det? Anonymous poster hash: a894f...f34
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Barn født med abstinanser av subutex eller metadon fordi mor er i LAR-programmet. LAR er legemiddelassistert rehabilitering Anonymous poster hash: 73af9...253
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Det #2 sa. Dessuten er de grunnen til at man burde slutte med metadonbehandling av gravide, og i større grad enn man gjør bedrive tvangsavrusning av rusmisbrukende gravide som ikke velger abort. Disse ungene er vanligvis ødelagte til det ekstreme. Anonymous poster hash: 8ab84...6c9
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Såpass ja! Ei jeg kjenner fra ungdomsskolen skal visst føde et såkallt LAR barn. Lite visste jeg tydligvis! Anonymous poster hash: a894f...f34
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Er enig i det som er sagt over her. Jeg er fullstendig for tvangsavrusning av gravide narkomane. Vil de ikke ta abort, får de ta ansvar på andre måter. De orker ikke gå gjennom en avrusning selv, men det er nettopp det de stakkars nyfødte barna deres må gjennom - et abstinenshelvete. Stakkars, stakkars barn. Jeg jobber på nyfødt intensiv, så jeg har sett og hørt mye grusomt i denne sammenhengen. Det er så ufattelig egoistisk. Anonymous poster hash: 95b13...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå