Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Vurderer å kjøpe ny bil. Er den fisefin? Jålete? Eller er den helt ok? Anonymous poster hash: fd527...f11
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Jeg synes den er veldig kul! Hadde det ikke vært for at det blir litt trangt med 3 barn i baksetet, så hadde vi kjøpt en. Anonymous poster hash: e1fb2...9e9
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Ser nå at du skriver v60 og ikke xc60:p Men var fin den bilen også. Helt ok! Anonymous poster hash: e1fb2...9e9
Gjest cd0da Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Den er helt fantastisk! Falt helt pladask for den bilen! Det er virkelig den beste bilen jeg har kjørt og vi har prøvd alle interessante på markedet nå for vi skal også kjøpe ny bil. Dessverre er vi litt "utstyrs-horer" når det gjelder bil og å bruke nærmere 500 000 på en bil er helt uaktuelt for meg så blir ikke den bilen denne gang, men hadde det vært aktuelt for meg hadde jeg helt helt klart kjøpt den. Uten tvil! Kjøper du den, send meg en pm og ta meg med på kjøretur er du snill. Hehe
DetErBareMeg Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Vi skal kjøpe den. Kjempefin og veldig god å kjøre. Syns heller ikke prisene var ille(bruktbil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå