Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Og brudeparet skal sitte på et forhøyet bord der de sitter og ser utover gjestene sine! Er dette normalt? Kjenner jeg skal slite med å holde meg fra å le meg ihjel i det bryllupet. Jeg har vært i 30-40 brylluper, men aldri sett noe lignende. Er det tradisjon i andre land? Anonymous poster hash: d1f94...cdc
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Det meste med disse tradisjonelle bryllupene er jo temmelig tåpelig, synest ikke det der er verre enn all annen ståhei omkring brudeparets store dag. Gjestene ser storsett på det som en plikt mer enn en glede, spiser opp sommer helger og feriedager. Tid er en manko vare for de fleste, og det er surt å gjerne måtte bruke to eller flere helger på å feire mer eller mindre perifere venner og slektningers store dag, som statister i en hysterisk bruds livs produksjon. Anonymous poster hash: 87642...315
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Enig i mye av det, men mange bryllup har jo en avslappet stemning, og da kan det jo være hyggelig nok. Men når brudeparet sitter på pidestall så blir vel ikke stemningen akkurat løssluppen 😂 Anonymous poster hash: d1f94...cdc
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Det meste med disse tradisjonelle bryllupene er jo temmelig tåpelig, synest ikke det der er verre enn all annen ståhei omkring brudeparets store dag. Gjestene ser storsett på det som en plikt mer enn en glede, spiser opp sommer helger og feriedager. Tid er en manko vare for de fleste, og det er surt å gjerne måtte bruke to eller flere helger på å feire mer eller mindre perifere venner og slektningers store dag, som statister i en hysterisk bruds livs produksjon. Anonymous poster hash: 87642...315 At det er mulig å være så negativ til noe som er hyggelig! Synes virkelig du burde takke nei til invitasjoner, jeg hadde ikke ønsket å ha noen i bryllupet mitt som egentlig ikke hadde lyst til å være der. Synes det er koselig i bryllup jeg. Kle seg opp, spise god mat og sosialisere med gamle venner man kanskje ikke ser så ofte. Anonymous poster hash: b060a...b46
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Det meste med disse tradisjonelle bryllupene er jo temmelig tåpelig, synest ikke det der er verre enn all annen ståhei omkring brudeparets store dag. Gjestene ser storsett på det som en plikt mer enn en glede, spiser opp sommer helger og feriedager. Tid er en manko vare for de fleste, og det er surt å gjerne måtte bruke to eller flere helger på å feire mer eller mindre perifere venner og slektningers store dag, som statister i en hysterisk bruds livs produksjon. Anonymous poster hash: 87642...315 Wow Anonymous poster hash: 9a4af...5e6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Og brudeparet skal sitte på et forhøyet bord der de sitter og ser utover gjestene sine! Er dette normalt? Kjenner jeg skal slite med å holde meg fra å le meg ihjel i det bryllupet. Jeg har vært i 30-40 brylluper, men aldri sett noe lignende. Er det tradisjon i andre land? Anonymous poster hash: d1f94...cdc Jeg er enig med deg. Hørtes litt rart ut at brudeparet skal sitte på et bord for seg selv, nesten som på en scene Anonymous poster hash: 9a4af...5e6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 "Pidestall" kan vel også være fordi de vil se alle? Eller at lokalet er slik? Enig at det kan høres rart ut hvis de vil sitte på "trone" men er uenig om at bryllup er noe herk, jeg skal i et på lørdag og gleder meg skikkelig! Dersom man føler at det er perifere venner/familie, og man ikke har lyst burde man heller takke pent nei takk, brudeparet betaler tross alt endel penger for å ha dere der og er dere så perifere kan det være at dere er bedt av plikt, ikke av lyst. Anonymous poster hash: a176e...9a8
*Miss Marple* Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Du hørtes da ut som en lite hyggelig gjest
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 #2: er det mulig å være så surmaga? Stakkars deg om du må ofre en frihelg på et bryllup (mannen og jeg jobber 6 av 10 helger, likevel prioriterer vi å gå i bryllup). Jeg elsker å dra i bryllup. Pynte meg i fin kjole, sette opp håret, høye heler evt bunad. God mat og gode venner, bobler og vin i fri flyt. Barna hos barnevakt og er vi heldige så sover vi på hotell (om bryllupet ikke er der vi bor) og henter barna først dagen etter. Har ennå tilgode å være i et kjipt bryllup, mulig vi er veldig heldige med vennene våre. Årets bryllup ser ut til å bli fantastisk men pga nær termin kan vi mest sannsynlig ikke delta og det kjennes helt forferdelig! Neste år skal vi igjen i bryllup, i utlandet. Hurra-vi gleder oss allerede:) Anonymous poster hash: 31498...01b
Nyttårs barn Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 Voldsom så negative noen var her. Jeg syns bryllup er en flott markering, og man må jo ikke takke ja til invitasjoner... Skulle bare ønske flere av mine venner ville ha tatt steget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå