bestemt oss:) *mamma* Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Noen her som har erfaring med baby jogger city elite på snøføre? Evt kan sammenligne med simo eller emmaljunga? Er på vognjakt.. har god tid, men kjekt å begynne å tenke litt:) Blir novemberbarn, så greit at vogna fungerer på snø
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Har ingen erfaring, men måtte bare le litt da jeg leste overskriften. Baby som jobber på vinterføre Anonymous poster hash: 09ef9...0e6
*piami* Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Har både babyjogger elite og simo.. En trehjuling kan ikke sammenlignes med en firhjuling på snøføre. Simo har store lufthjul og elite har "tynne" plasthjul. Elite ble veldig vinglete og ustødi på snøføre, så det ga jeg opp. Men på asfalt og annet hardt underlag er den god å trille.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Jeg hadde Emmaljunga City Cross til førstemann og BabyJogger City Elite til neste. Jeg synes faktisk trehjulingen var bedre. Den blir jo, som trehjulinger flest, litt mer vinglete - men hjulene er større og dermed mer lettkjørte. Anonymous poster hash: c7cc7...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå