Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Er det teit å kjøpe dette til jenta mi som starter skolen til høsten? Hun må ha med mat til både sfo og skole. Jeg tenker at maten må jo bli ganske svett utover dagen. Men er det noen som bruker slike matbokser? Eller en sånn "veske" som man kan legge kjøleelement i sammen med matboks? Anonymous poster hash: 7e928...24d
skjotta Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har til jenta mi. Ikke brukt den siden jul... glemte ofte å hive kjøleelementet i fryseren.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Jeg ville ikke valgt noe som er for stort/tungt. Barna skal bære sekken selv og det skal være plass til bøker også. Barna er nok ikke like kritiske til svett mat som oss voksne. Anonymous poster hash: 6c8a5...144
Siamese Hellhound Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Jeg så litt på noen som het Frozzypack, men de var veldig tunge. Det finnes en som heter Coole skiver, denne er i nylonstoff eller noe slikt, og har et lite kjøleelement på ca 7x7 cm, såvidt jeg kan huske. Tror du kan kjøpe et ekstra kjøleelement også, så går det an å ha ett i fryseren og ett i matboksen og bytte på. Så den på handysize.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå