Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Regner med det er noen her Har du høye krav til en middag? Velger du utelukkende lokal og fersk mat? Er du en Hellstrøm 2.0? Anonymous poster hash: da69b...7d7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Og et spørsmål til: hvor mye bruker du på mat i måneden? hvor mange er dere? :)hi Anonymous poster hash: da69b...7d7
Kokken 81 Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Hei. Er ikke noe matsnobb Her i huset har vi både Findus fiskegrateng og Toro Tomatsuppe. Ungene liker slikt. Men jeg lager stort sett det meste fra bunn av. Meg og typen er veldig glad i mat og bruker penger på det. Helgen blir det ofte snobbemat hvis du vil kalle det det Ferske reker, krabbe, Gode oster, Kamskjell, Indrefilet osv.. Men vi kan fint hive en grandiosa i ovnen også en dag Siden vi bruker mye penger på helgekos blir budsjettet vårt høyt ila en mnd. Tipper på rundt 7500 kr 2 voksne. 1 barn. Men vi kunne klart oss på langt mindre hvis vi ikke hadde tatt av hver fredag Men det er slik vi liker det. Enkel og grei kost i uken. Og full pakke fredag/lørdag. Søndag er det alltid tradisjonelle retter. ( Torsk, kjøttkaker, raspeball, Lapskaus, stek ) Nå til helgen har vi feks bestillt Hummer fra en vi kjenner. og i dag hadde vi stekte koteletter og brokkoli til med potetsalat. SÅ nei Tror ikke jeg er noe snobb. Bare elsker mat All mat stortsett :)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Er ikke utdannet kokk, men har fått kommentarer på bedre matlaging enn de fleste kokker. Jeg kan tilberede hva som helst. Vi er 4 stk i husholdningen, og bruker rundt 6500,- totalt på mat i mnd. Jeg finner det kjedelig å lage enkel mat som spaghetti foreksempel. Jeg lager mat fra bunn av, og tilbehøret er som regel fra bunn av det også. Er ikke direkte matsnobb; men er flink til å se om mat er bra eller ikke... Anonymous poster hash: 49685...57f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Jeg er kokk og mat er ikke bare jobb men også hobby.. da er det fort gjort å bli karakterisert som snobbete.. Anonymous poster hash: 7b93f...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå