Gå til innhold

Streiken skjer midt i praksisen min, hva skjer da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom lærerne går ut i streik vil dette gå ut over praksisen min i grunnskolelærerutdanningen. Må det tas opp igjen? Det er siste året mitt på skolen..

Anonymous poster hash: ff5a6...4f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør studiekonsulenten der du studerer. Er ihvertfall helt urimelig hvis dette betyr at du ikke blir ferdig med utdannelsen i tide, de må virkelig finne en løsning for deg.

Skrevet

Vi har fått beskjed om at hvis det blir streik når vi skal ha muntlig eksamen så får vi mulighet til å ta konteeksamen til høsten. Det er skikkeig dritt!

(går siste året på barnevern)

Anonymous poster hash: 33cf7...683
Skrevet

Trodde ikke man skulle ta opp igjen eksamen ved streik. Men problemet blir vel at man ved høyere utdanning ikke har vanlig standpunktkarakter. .

Skrevet

Ja, håper de finner en løsning.. Begynner i jobb til høsten og håper virkelig ikke at løsningen vil være at jeg skal jobbe gratis de to første ukene..

Skrevet

Trodde ikke man skulle ta opp igjen eksamen ved streik. Men problemet blir vel at man ved høyere utdanning ikke har vanlig standpunktkarakter. .

Avslutningskarakteren vår er tredelt. Eksamen til jul, bacheloroppgave og muntlig. Uten muntlig får vi ikke karakter og uten karakter får vi ikke vitnemål eller nok studiepoeng til en bachelorgrad.

Anonymous poster hash: 33cf7...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...