Gå til innhold

Mariakjeks


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det Sååå usunt da?

Ser det er 450 kcal på 100 gram, noe jeg syntes er ganske mye.

Er gravid, ikke kvalm men uggen i formen, føler jeg må spise på noe for å unngå å bli skikkelig uggen. Derfor har jeg lagt min elsk på Mariakjeks!

Jaja, får no bare hive innpå, de er jo gode da-)

 

Anonymous poster hash: 824b1...48b

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Er sikkert ikke det sunneste du kan spise, men du får trøste deg med at siste mnd av graviditeten med sønnen min spiste jeg sukker med spiseskje, rett fra posen :o

Skrevet

Har du prøvd den grønne pakken fra Ryvita? Den synes jeg var god da jeg var uggen.

Skrevet

Er sikkert ikke det sunneste du kan spise, men du får trøste deg med at siste mnd av graviditeten med sønnen min spiste jeg sukker med spiseskje, rett fra posen :o

Hoho, såpass :-) ja da er vel ikke Mariakjeks det verste,hehe :-)

 

Anonymous poster hash: 824b1...48b

Skrevet

Har du prøvd den grønne pakken fra Ryvita? Den synes jeg var god da jeg var uggen.

Er det knekkebrød?

 

Anonymous poster hash: 824b1...48b

Skrevet

Det viktigste er vel at du får i deg noe? Heter forresten MariEkjeks. :P

 

Anonymous poster hash: d75ce...7f7

Skrevet

Det viktigste er vel at du får i deg noe? Heter forresten MariEkjeks. :P

 

Anonymous poster hash: d75ce...7f7

But you get the point ;-)

Jeg får i meg vanlig mat også, dette blir bare mellomspising når uggenheten melder seg ;-)

 

Anonymous poster hash: 824b1...48b

Skrevet

 

Det viktigste er vel at du får i deg noe? Heter forresten MariEkjeks. :P

 

Anonymous poster hash: d75ce...7f7

But you get the point ;-)

Jeg får i meg vanlig mat også, dette blir bare mellomspising når uggenheten melder seg ;-)

 

Anonymous poster hash: 824b1...48b

Ja, men jeg må bare. ;) kjeksen veier vel ikke så mye, så blir gjerne noen kjeks per 100 gram.

 

Anonymous poster hash: d75ce...7f7

Skrevet

 

 

Det viktigste er vel at du får i deg noe? Heter forresten MariEkjeks. :PAnonymous poster hash: d75ce...7f7

But you get the point ;-)

Jeg får i meg vanlig mat også, dette blir bare mellomspising når uggenheten melder seg ;-) Anonymous poster hash: 824b1...48b

Ja, men jeg må bare. ;) kjeksen veier vel ikke så mye, så blir gjerne noen kjeks per 100 gram. Anonymous poster hash: d75ce...7f7

En pakke er på 200 gram, blir litt det, 900 kcal konkret,hehe :-) det er bra jeg går på tur med hunden, forbrenner litt der,hihi ;-)

 

Anonymous poster hash: 824b1...48b

Skrevet

Del den opp i porsjoner. Spiser du 1/10 pakke om dagen, så er det jo ikke no mer enn et par epler :P



Anonymous poster hash: eed39...2a3
Skrevet

Del den opp i porsjoner. Spiser du 1/10 pakke om dagen, så er det jo ikke no mer enn et par epler :PAnonymous poster hash: eed39...2a3

Det er lurt, men her går det dessverre nedpå når det først går nedpå,hehe :-)

Tenker at det vil gå over etterhvert, skal ikke holde på på samme måte resten av svangerskapet hvertfall!

 

Anonymous poster hash: 824b1...48b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...