Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Er det Sååå usunt da? Ser det er 450 kcal på 100 gram, noe jeg syntes er ganske mye. Er gravid, ikke kvalm men uggen i formen, føler jeg må spise på noe for å unngå å bli skikkelig uggen. Derfor har jeg lagt min elsk på Mariakjeks! Jaja, får no bare hive innpå, de er jo gode da-) Anonymous poster hash: 824b1...48b
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Er sikkert ikke det sunneste du kan spise, men du får trøste deg med at siste mnd av graviditeten med sønnen min spiste jeg sukker med spiseskje, rett fra posen
Tjofsen Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Har du prøvd den grønne pakken fra Ryvita? Den synes jeg var god da jeg var uggen.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Er sikkert ikke det sunneste du kan spise, men du får trøste deg med at siste mnd av graviditeten med sønnen min spiste jeg sukker med spiseskje, rett fra posen Hoho, såpass :-) ja da er vel ikke Mariakjeks det verste,hehe :-) Anonymous poster hash: 824b1...48b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Har du prøvd den grønne pakken fra Ryvita? Den synes jeg var god da jeg var uggen.Er det knekkebrød? Anonymous poster hash: 824b1...48b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Det viktigste er vel at du får i deg noe? Heter forresten MariEkjeks. Anonymous poster hash: d75ce...7f7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Det viktigste er vel at du får i deg noe? Heter forresten MariEkjeks. Anonymous poster hash: d75ce...7f7 But you get the point ;-) Jeg får i meg vanlig mat også, dette blir bare mellomspising når uggenheten melder seg ;-) Anonymous poster hash: 824b1...48b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Det viktigste er vel at du får i deg noe? Heter forresten MariEkjeks. Anonymous poster hash: d75ce...7f7 But you get the point ;-) Jeg får i meg vanlig mat også, dette blir bare mellomspising når uggenheten melder seg ;-) Anonymous poster hash: 824b1...48b Ja, men jeg må bare. kjeksen veier vel ikke så mye, så blir gjerne noen kjeks per 100 gram. Anonymous poster hash: d75ce...7f7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Det viktigste er vel at du får i deg noe? Heter forresten MariEkjeks. Anonymous poster hash: d75ce...7f7 But you get the point ;-) Jeg får i meg vanlig mat også, dette blir bare mellomspising når uggenheten melder seg ;-) Anonymous poster hash: 824b1...48b Ja, men jeg må bare. kjeksen veier vel ikke så mye, så blir gjerne noen kjeks per 100 gram. Anonymous poster hash: d75ce...7f7 En pakke er på 200 gram, blir litt det, 900 kcal konkret,hehe :-) det er bra jeg går på tur med hunden, forbrenner litt der,hihi ;-) Anonymous poster hash: 824b1...48b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 Del den opp i porsjoner. Spiser du 1/10 pakke om dagen, så er det jo ikke no mer enn et par epler Anonymous poster hash: eed39...2a3
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #11 Skrevet 21. mai 2014 Del den opp i porsjoner. Spiser du 1/10 pakke om dagen, så er det jo ikke no mer enn et par epler Anonymous poster hash: eed39...2a3 Det er lurt, men her går det dessverre nedpå når det først går nedpå,hehe :-)Tenker at det vil gå over etterhvert, skal ikke holde på på samme måte resten av svangerskapet hvertfall! Anonymous poster hash: 824b1...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå