Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Ser ut som de fleste har fått det. Jeg søkte innen fristen men har verken fått brev i postwn, mail eller telefon. Dette er mitt første barn så usikker hvordan man får svar. Anonymous poster hash: 413eb...458
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Søkt elektronisk? Sjekk status på søknaden din Anonymous poster hash: 5da5f...35b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Søkt elektronisk? Sjekk status på søknaden din Anonymous poster hash: 5da5f...35b Ja søkte elektronisk. Vært på kommunens hjemmeside men fant ingenting.. Mulig jeg er dum nå altså Anonymous poster hash: 413eb...458
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Søkt elektronisk? Sjekk status på søknaden din Anonymous poster hash: 5da5f...35b Ja søkte elektronisk. Vært på kommunens hjemmeside men fant ingenting.. Mulig jeg er dum nå altså Anonymous poster hash: 413eb...458 I vår kommune er det sånn at vi må logge inn og sjekke statuser på søknader, til barnehage / SFO / kulturskole etc. Anonymous poster hash: 5da5f...35b
Kanutten83 Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Vi fikk brev i mars, 1 uke etter opptaket i barnehagen vi hadde på 1.plass, dette er i bærum og kommunal barnehage. Private stiller litt annerledes. Ellers så er det slik at du kan måtte vente til juni med å svar pga de som har krav på plass etter diverse kriterier (alder, søsken osv) må svare ja eller nei, og så må de fordele evt ledige plasser ut i fra de som takker nei. Men ring barnehagekontoret i kommunen, de burde vite ståa for ditt barn
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Vi fikk brev i mars, 1 uke etter opptaket i barnehagen vi hadde på 1.plass, dette er i bærum og kommunal barnehage. Private stiller litt annerledes. Ellers så er det slik at du kan måtte vente til juni med å svar pga de som har krav på plass etter diverse kriterier (alder, søsken osv) må svare ja eller nei, og så må de fordele evt ledige plasser ut i fra de som takker nei. Men ring barnehagekontoret i kommunen, de burde vite ståa for ditt barn Ringte kommunen nettopp og de hadde sendt ut brev for over en mnd siden, og synes det var rart jeg ikke har fått noe svar. De skulle skjekke nærmere og ringe opp. Håper inderling hun har fått plass. 🙏 Anonymous poster hash: 413eb...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå