Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Jeg og mannen er ikke fornøyd med vekta. Vi har sluttet med godteri, kaker/kjeks og brus. Problemet er da at han går ned mens jeg går opp! Hva er jeg gjør feil??? Anonymous poster hash: d28ee...2cb
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Du kompenserer med å spise for mye av den andre maten. Teller du kcal? Anonymous poster hash: e543d...a1d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Da spiser du mer enn du forbrenner Anonymous poster hash: 68e21...0ce
elinna Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Menn har generelt en høyere forbrenning enn damer, det er og forblir urettferdig Hvordan ser kostholdet ditt ut ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå