Gå til innhold

Vi slanker oss.. eller.. han...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er ikke fornøyd med vekta.

Vi har sluttet med godteri, kaker/kjeks og brus.

 

Problemet er da at han går ned mens jeg går opp!

 

Hva er jeg gjør feil???



Anonymous poster hash: d28ee...2cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kompenserer med å spise for mye av den andre maten.

Teller du kcal?



Anonymous poster hash: e543d...a1d
Skrevet

Da spiser du mer enn du forbrenner



Anonymous poster hash: 68e21...0ce
Skrevet

Menn har generelt en høyere forbrenning enn damer, det er og forblir urettferdig :P Hvordan ser kostholdet ditt ut ellers? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...