Gå til innhold

I borettslaget mitt bor det en heks og en trollgubbe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort oppsummert, borettslag fra 50-tallet, regner med at begge disse har bodd her fra da....

Heksa er en dame i 70 årene, hun skriver sinna-lapper og klager til styret for den minste ting! Ting som ikke har rot i virkeligheten engang! Jeg har blant annet blitt beskyldt for å vaske tøy på fellesvaskeriet for andre og ta betalt for det?!?!?! He he he I wish! Men jeg har småbarn og det blir jo endel mere klesvask da enn for en enslig voksen dame.....!

Trollgubben er en grå fyr i femtiårene, enslig uten barn.. Han er borettslagets selvutnevnte parkeringsvakt!

Han ringer Oslo kommune hvis det er en bil som står fem cm feilparkert....! Og jeg har også mistanke om at det er han som punkterer dekk på kvelden hvis man står feilparkert....! Men jeg har ikke bevis!

Fy fader jeg savner å bo i hus!!!!

Anonymous poster hash: f83a0...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange mennesker med for lite å gjøre.......

Har noen merkelige naboer selv om det er en trøst. Jeg er styreleder i vårt sameie og får noen rare henvendelser enkelte ganger.

Anonymous poster hash: 4d4bc...f0f
Skrevet

Velforeningen til området her er dugnadsfriker, og innførte nettopp månedlig dugnad. Heldigvis bor vi i slaskegaten, ikke en sjel her som orker tulledugnadene. Vi hjelper hverandre når det trengs, og alle har kontroll på sin hage og sitt hus. Men vi får stadig passivaggressive lapper i postkassestativet av velforeningen. Glad jeg bor her, og ikke lenger oppi kontrollfreakfeltet :)

Skrevet

Det er jo bare synd på dem.. De må jo virkelig ikke ha det særlig godt med seg selv... Trakasseringen fra Heksa har faktisk gått så langt at jeg ikke makter å stille på dugnad.... Jeg klarer henne ikke...

Men jeg setter opp en lapp i gangen om at siden ikke kunne stille på dugnad hadde jeg feiet i kjelleren eller noe annet som skulle gjøres. Så kunne hun ihvertfall ikke si at jeg ikke bidro...

Hun er grusom, frekk og sur!

Hi

Anonymous poster hash: f83a0...63e

Skrevet

Må le litt her, kjenner meg godt igjen ( unntatt punkteringene den var drøy!) og kjenner jeg er veldig glad jeg har flyttet fra det :)

Anonymous poster hash: 16fd3...c14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...