Tromsøprinsen Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Hei, jeg trenger litt råd fra dere damer nå Jeg er akkurat begynt i ny jobb, jobbet to dager forige uke og skal tilbake i morgen. I jobben må jeg ta en del røntgenbilder. Så til "problemstillingen": Jeg fant ut forleden dag at jeg er gravid! Er ca 5 uker på vei bare. MEN: Nå må jeg jo nesten si det på jobben allerede i morgen, så jeg slipper å ta flere røntgenbilder (tok nesten 20 bilder under opplæring forige uke...). PROBLEM: det har vært så hektisk at jeg har ikke fått noen kontrakt ennå! Den vil jeg gjerne ha på plass før jeg sier at jeg er gravid. Brente meg på samme problemstilling forige graviditet, da trengte de meg plutserlig ikke lenger (vi hadde kun en muntlig avtale), og jeg fikk bare jobbet halve svangerskapet. Det kjentes økonomisk!! What to do..?!? Endret 21. mai 2014 av Tromsøprinsen
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Spør etter kontrakten, og når du har skrevet under sier du fra. Spør om de kan ha kontrakten klar til neste virkedag f.eks.. Du dauer ikke av å ta røntgen en dag fra eller til:) Anonymous poster hash: f7176...01b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Tenker å gjøre akkurat som du beskriver har lest at det er totalmengden stråler som er viktig. Og den kan ikke være høy ennå. Bruker jo beskyttelse. Anonymous poster hash: 7f6f1...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå