Gå til innhold

Er ikke 30 rundt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på jobb spleises det på gave når noen fyller rundt år. Dvs 40, 50 og 60 års dager. Jeg er yngst her og da jeg fyldte 30 var jeg så dum at jeg trodde jeg kom til å få gave, men det gjorde jeg ikke. Er ikke det litt merkelig?

Anonymous poster hash: 5418c...be2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på jobb spleises det på gave når noen fyller rundt år. Dvs 40, 50 og 60 års dager. Jeg er yngst her og da jeg fyldte 30 var jeg så dum at jeg trodde jeg kom til å få gave, men det gjorde jeg ikke. Er ikke det litt merkelig?

Anonymous poster hash: 5418c...be2

Det samme skjedde på min jobb. Da jeg som yngste arbeidstaker fylte 30 fikk jeg ingenting, mens min kollega, som har jobbet her i 2 år mindre enn det jeg har gjort, fikk stor gave dagen etterpå da hun fylte 40. Følte meg urettferdig behandlet gitt..

Anonymous poster hash: a89f6...85e

Skrevet

Nei. Du runde tall begynner å telle når det er en viss sjanse for at du ikke når det neste runde tallet...

Skrevet

Nei. Du runde tall begynner å telle når det er en viss sjanse for at du ikke når det neste runde tallet...

Hvor er dette kodifisert? Tatt i betraktning at levealder i Norge er rundt 70-80 år i gjennomsnitt burde da ikke 40 være et rundt tall heller?

Anonymous poster hash: a89f6...85e

Skrevet

Det var en spøk. Men jeg har også lagt merke til at 30 aldri feires i jobbsammenheng. Så har liksom tenkt at det er en slags trøst fordi man begynner å dra på åra. "Ja, ja, du er 40 nå. Da blir det i hvertfall kake på deg!"

Skrevet

pA min jobb begynner gavene å komme på runde tall fra og med 50, så når jeg nettopp fylte 40 så ble det ingenting. Det var jeg klar over, så det var helt greit.

Anonymous poster hash: ff287...ebb
Skrevet

Fikk heller ingenting 😊

Skrevet

På min jobb markeres ikke runde dager før man fyller 50 år, så jeg regner ikke med å få noe i år selv om jeg fyller 40. Det er helt greit synes jeg.

Skrevet

Starter på 40 hos oss også. Det er helt greit.

Skrevet

Starter på 40 år hos oss også.

Anonymous poster hash: 47fcc...bdc
Skrevet

Jeg fikk både koselig kort, gavekort og flott blomsterbukett da beg fylte 30 her om dagen. Ble virkelig gjort stas på syntes jeg :)

Skrevet

Hos oss starter det på 50 år:) Tror det er vanlig.

Anonymous poster hash: 80b4b...c4b
Skrevet

Hos oss brukte det å begynne på 50 år.

Det syns jeg var fryktelig urettferdig. At jeg og de andre skulle punge ut i 15-20 år før vi fikk gave og da sikkert ikke en gang jobbet der.

Nå samler vi inn 100 kr for de som har 50-60-70 årsdag og 50 kr for de som fyller 40 år.

Anonymous poster hash: f195e...521
Skrevet

Hos oss brukte det å begynne på 50 år.

Det syns jeg var fryktelig urettferdig. At jeg og de andre skulle punge ut i 15-20 år før vi fikk gave og da sikkert ikke en gang jobbet der.

Nå samler vi inn 100 kr for de som har 50-60-70 årsdag og 50 kr for de som fyller 40 år.

Ingen ting til de som fyller 30 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...