Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Jordmor klarer ikke å se at sf-målene har økt den siste måneden. Hun sendte henvisning til ul, men sa at jeg måtte regne med å vente i 2 uker før jeg ble tatt inn. Er ikke det litt lenge å vente hvis baby ikke vokser? Noen med erfaring? Kan jeg evt bestille privat ul? Er i uke 34 Anonymous poster hash: 77cf7...506
Abigael Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Hos meg var alt fint, jenta hadde bare sunket godt ned i bekkenet. Men jeg evt ikke hva som er vanlig dessverre...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Jeg hadde også avflatet sf-mål, men det var nok fordi lege og jordmor målte på helt ulike måter. Legen målte første del av svangerskapet og når jordmor overtok målte hun samme eller som legen hadde målt tidligere. Ble derfor sendt til ekstra ul rundt uke 36 og kom til under en uke etter timen hos jordmor. Alt var likevel bra og fødte jente på 3,9 kg! Anonymous poster hash: 7f7c9...ef0
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Takk for svar. Satser på at det ikke er noe å bekymre seg for da. Får bare smøre meg med tålmodighet frem til ul Anonymous poster hash: 77cf7...506
Kanutten83 Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Hos meg var sf-målet likt i uke 33 og 35, ble sendt på ul noen dager senere som viste alt var normalt. Sf-målet var likt i uke 37, men ul uke 38 viste at babyen vokste, og i uke 40 når hun festet hodet, hoppet sf-målet opp til normalen Det var samme lege som målte hver gang så målene var jo riktige, så de konkluderte bare med at det måtte ha vært leie til babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå