Gå til innhold

Fint sted i Hellas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Er det noen som kan anbefale et fint sted i Hellas for oss? 

Ønsker et sted som er stille og rolig, samtidig som det er barnevennlig. Vil ikke ha overfylte strender, diskoteker e.l - men kan godt være i nærheten av en småby eller noe.. 

Vil gjerne ha sandstrender som er langgrunne.. 

Forslag? 

:)

Anonymous poster hash: f5623...d1e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Samos (Pythagorion) i år etter anbefaling fra et vennepar av oss. Nå har jeg ikke vært der selv, men de har fortalt at det er guddommelig vakkert, rolig og barnevennlig der. En fredelig liten fiskerlandsby, vakker natur, rent og fint vann osv. Jeg har jo bare sett bilder selv, men det ser helt nydelig ut, så jeg gleder meg vilt!

Anonymous poster hash: c7e12...d45
Skrevet

Vi skal til Samos (Pythagorion) i år etter anbefaling fra et vennepar av oss. Nå har jeg ikke vært der selv, men de har fortalt at det er guddommelig vakkert, rolig og barnevennlig der. En fredelig liten fiskerlandsby, vakker natur, rent og fint vann osv. Jeg har jo bare sett bilder selv, men det ser helt nydelig ut, så jeg gleder meg vilt!

Takk for tips! Skal sjekke det ut :) 

Skrevet

Vi skal til Samos (Pythagorion) i år etter anbefaling fra et vennepar av oss. Nå har jeg ikke vært der selv, men de har fortalt at det er guddommelig vakkert, rolig og barnevennlig der. En fredelig liten fiskerlandsby, vakker natur, rent og fint vann osv. Jeg har jo bare sett bilder selv, men det ser helt nydelig ut, så jeg gleder meg vilt!

Vi var der i fjor! Likte oss veldig godt, absolutt ikke et partysted, så passet perfekt for oss. Ved havna er det en mann med hvitt skjegg og en gjeit (han er bla på kort som selges i butikkene), han bor i Oslo utenom sesongen ;) litt morsomt :)

Anonymous poster hash: 5bb6e...c6b

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Antiparos og Naxos!

Skrevet

Takk for flere tips! Skal sjekke ut alle sammen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...