Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Hallo. Jeg har så lyst til å endre livsstilen min. Jeg veier ca 15 kg for mye, og må ta grep. Derfor har jeg googlet litt om ren mat, men jeg finner ingen enkle, gode oppskrifter. Dere som spiser ren mat, kan dere komme med noen gode middagsoppskrifter? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 58909...dc4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Hallo. Jeg har så lyst til å endre livsstilen min. Jeg veier ca 15 kg for mye, og må ta grep. Derfor har jeg googlet litt om ren mat, men jeg finner ingen enkle, gode oppskrifter. Dere som spiser ren mat, kan dere komme med noen gode middagsoppskrifter? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 58909...dc4 Henger meg på her. Har tenkt på dette en stund, men ikke gjort noe research. Takk for linken her Anonymous poster hash: 4411b...c93
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Ja, takk for linken. Tilleggsspørsmål. Hva med posesupper som jeg pimper opp? Typ blomkålsuppe med ekstra blomkål, tomatsuppe med kjøttboller eller egg? Eller blir det feil? Hva med sauser? HI Anonymous poster hash: 58909...dc4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Og ikke minst, hva med brød? Anonymous poster hash: 58909...dc4
Kari K. med to søte små Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 http://trinesmatblogg.no/ God og mye ren mat
Kari K. med to søte små Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Supper lager dere mye bedre selv. Enkelt er det også Fres de grønnsakene du skal lage suppe av i en kjele i litt olje til løken er myk. Dekk med vann. Legg i 1 eller 2 buljongterninger. Kok til grønnsakene er møre. Mos med stavmikser. Tilsett en skvett fløte og ønsker krydder. Veldig enkelt, og veldog godt! Har du det travelt så deler du opp grønnsakene i mindre biter. Det kan også være godt å spare noen små grønnsakbiter til garnityr. Blir suppen for tykk spe med litt vann.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Pose mat er fy fy ! Er så mye dritt i det! Lag fra bunnen av 👍 Anonymous poster hash: c7e6d...f98
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Anbefaler denne kokeboken her, fantastisk mange gode matretter: http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?st=simple&isbn=9788299859868&gclid=CPGUyL3dvL4CFULecgodynwARA Det er enkel mat som gjerne er laget av kyllingfileter, svin, biff eller fisk. Mange gode grønnsaker med enkle kryddere og sauser på. Det er egentlig en lavkarbo bok på steinaldermåten, så oppskriftene inneholder ikke poteter, ris eller pasta, men jeg lager bare det ved siden av. I boka kan det stå en oppskrift på wok, eller gryterett, også lager jeg bare ris ved siden av selv om det ikke står i oppskriften. Det er veldig sjelden man finner en kokebok som alle rettene er mulig å lage i familien, som ser gode ut, er enkle å lage og har smaker som alle liker. Dette er en sånn kokebok, jeg digger den Anonymous poster hash: 6e101...417
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 Hva med å begynne å følge kostrådene til Bente Nordstrand. Starte med 12 ukers "dietten" og etter denne følge hennes råd? Har tenkt til å begynne med dette selv når jeg er ferdig med amming av baby. Mange oppskrifter med mat som i hvertfall ser god ut Anonymous poster hash: fa659...abd
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #11 Skrevet 21. mai 2014 Skrev feil navn. Hun heter visst Berit Nordstrand http://fraiva.no/boker/12-uker/ Anonymous poster hash: fa659...abd
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #12 Skrevet 21. mai 2014 http://fraiva.no/boker/12-uker/[/url] Anonymous poster hash: fa659...abd Støtter denne! En veldig god mat. Tenk at du skal spise mat uten merkelapper. Maten skal altså ikke ha vært innom en fabrikk. Anonymous poster hash: 30048...174
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #13 Skrevet 21. mai 2014 Takk for mange gode råd! HI Anonymous poster hash: 58909...dc4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #14 Skrevet 21. mai 2014 Hva med å begynne å følge kostrådene til Bente Nordstrand. Starte med 12 ukers "dietten" og etter denne følge hennes råd? Har tenkt til å begynne med dette selv når jeg er ferdig med amming av baby. Mange oppskrifter med mat som i hvertfall ser god ut Anonymous poster hash: fa659...abd Hvorfor vente til etter amming? Jeg følger denne, ikke for å gå ned i vekt. Er jo bra for baby at jeg ikke spiser dritmat Anonymous poster hash: f1b58...119
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #15 Skrevet 21. mai 2014 Hva med å begynne å følge kostrådene til Bente Nordstrand. Starte med 12 ukers "dietten" og etter denne følge hennes råd? Har tenkt til å begynne med dette selv når jeg er ferdig med amming av baby. Mange oppskrifter med mat som i hvertfall ser god ut Anonymous poster hash: fa659...abd Hvorfor vente til etter amming? Jeg følger denne, ikke for å gå ned i vekt. Er jo bra for baby at jeg ikke spiser dritmat Anonymous poster hash: f1b58...119 Enig, ingen grunn til å vente til etter amming. Har boka selv og det er ingenting her som ikke er forenelig med amming. En uke skal du kutte sukker, en annen uke skal du begynne spise mer grønnsaker, en uke skal du bytte ut hvitt hvetemel med grovere kornprodukter osv. Det går rett og slett på å skritt for skritt ta bedre valg, ingen diett eller kur som ikke er forenelig med amming altså... Anonymous poster hash: 6e101...417
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #16 Skrevet 21. mai 2014 Hva med å begynne å følge kostrådene til Bente Nordstrand. Starte med 12 ukers "dietten" og etter denne følge hennes råd? Har tenkt til å begynne med dette selv når jeg er ferdig med amming av baby. Mange oppskrifter med mat som i hvertfall ser god ut Anonymous poster hash: fa659...abd Hvorfor vente til etter amming? Jeg følger denne, ikke for å gå ned i vekt. Er jo bra for baby at jeg ikke spiser dritmat Anonymous poster hash: f1b58...119 Enig, ingen grunn til å vente til etter amming. Har boka selv og det er ingenting her som ikke er forenelig med amming. En uke skal du kutte sukker, en annen uke skal du begynne spise mer grønnsaker, en uke skal du bytte ut hvitt hvetemel med grovere kornprodukter osv. Det går rett og slett på å skritt for skritt ta bedre valg, ingen diett eller kur som ikke er forenelig med amming altså... Anonymous poster hash: 6e101...417 Jeg har 26 i bmi i utgangspunktet, så tenkt å vente for å unngå å gå ned i vekt mens jeg fullammer. Vil nok gå ned litt i vekt av dette, da det er en mye sunnere livsstil enn den jeg har nå. Er så redd for å overføre giftstoffer gjennom melka til barnet... Men skal se om jeg kan finne ut litt mer om det. Er egentlig sinnsykt motivert til å begynne en sunnere livsstil. Anonymous poster hash: fa659...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå