Gå til innhold

Røde kors innsamling til flomofre på Balkan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gitt penger? Jeg ga igår og følte meg bedre med en gang. Stakkars stakkars mennesker :(

Gi du også, om du kan!

Anonymous poster hash: 1410d...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har gitt penger? Jeg ga igår og følte meg bedre med en gang. Stakkars stakkars mennesker :(

Gi du også, om du kan!

Jeg har sendt med 7 sekker tøy, pledd, dyner, puter også videre :)

Vi overførte 1000kr gjennom Røde kors.

Jeg synes det er helt tragisk.

Anonymous poster hash: 910c7...c62

Skrevet

Hvor sendte/leverte du tøy? Jeg har ikke penger å gi, men har masse klær, tepper, tåteflasker ol jeg kan gi bort. Regner med det også trengs slikt da mange har mistet alt de eier og har.

Skrevet

Jeg har gitt 1000 kroner og maser masse på Facebook om dette. Men jeg lurer også på om det er noe sted man kan gi klær, leker o.l.

Anonymous poster hash: 92198...782

Skrevet

Kontakt Røde Kors på tlf. Jeg kjenner ei som er medlem, og igår samlet vi mye tøy, bleier ol som de skal sende ned.

Skrevet

Av ren nysgjerrighet.. Hvorfor er dere så opptatt av denne katastrofen? Det skjer jo slikt hele tiden over hele verden. Hvorfor er dette verre enn andre hendelser?

Anonymous poster hash: dd52a...e38

Skrevet

Av ren nysgjerrighet.. Hvorfor er dere så opptatt av denne katastrofen? Det skjer jo slikt hele tiden over hele verden. Hvorfor er dette verre enn andre hendelser?

Anonymous poster hash: dd52a...e38

Lurer jeg også på...

Anonymous poster hash: 1eb61...ac3

Skrevet

Av ren nysgjerrighet.. Hvorfor er dere så opptatt av denne katastrofen? Det skjer jo slikt hele tiden over hele verden. Hvorfor er dette verre enn andre hendelser?Anonymous poster hash: dd52a...e38

Fordi jeg er derfra og ønsker å hjelpe, og har alltid hjulpet så mye jeg kunne, ikke bare mitt hjemland men andre land også.

Skrevet

Av ren nysgjerrighet.. Hvorfor er dere så opptatt av denne katastrofen? Det skjer jo slikt hele tiden over hele verden. Hvorfor er dette verre enn andre hendelser?Anonymous poster hash: dd52a...e38

Fordi jeg er derfra og ønsker å hjelpe, og har alltid hjulpet så mye jeg kunne, ikke bare mitt hjemland men andre land også.

Er det du som i en tidligere tråd om dette sa at nordmenn var noen kalde jævler og at du ikke hadde hjulpet oss om det var en flom?

Anonymous poster hash: 1eb61...ac3

Skrevet

Fordi jeg er derfra og ønsker å hjelpe, og har alltid hjulpet så mye jeg kunne, ikke bare mitt hjemland men andre land også.Anonymous poster hash: 1410d...676

Er det du som i en tidligere tråd om dette sa at nordmenn var noen kalde jævler og at du ikke hadde hjulpet oss om det var en flom? Anonymous poster hash: 1eb61...ac3

Hæ?? Det er nok ikke meg, for jeg hadde aldri sagt noe sånt.

Skrevet

Jeg føler kanskje litt ekstra for dette pga vi har bosniske venner og ferierer i Bosnia og Kroatia hvert år. Alt de har gjennomgått under og ettr krigen og at dette setter alt så mye tilbake og vil gi så store konsekvenser i lsng tid.Alle katastrofer er grusomme og alle fortjener hjelp, men vi har ofte så lsng noen saker som står vårt hjerte nær.

Skrevet

triste saker,men er mange som lider,er ikke den verste,er verre med de i Syria,afrika og ukarina

Anonymous poster hash: 14c34...ce5
Skrevet

Jg har gitt penger. Har også gitt til Syria og andre innsamlinger. Det ene trenger ikke utelukke det andre.

Anonymous poster hash: 0bbcb...447
Skrevet

Jeg har feriert og jobbet mye både i Bosnia, Serbia og Kroatia, inkludert humanitært arbeid etter krigen, og hjertet mitt blør for denne regionen nå.

Dette skjer i Europa idag, menneskene har mistet alt for andre gang på bare 20 år.

Men jeg gir også til Syria og andre steder, og er UNICEF-fadder.

Anonymous poster hash: 92198...782

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...