Musemorbr / Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Vi har gjort oss klar for lillegull sitt besøk på sykehuset. Det som skal erstatte tapte resultater, husker dere. Vel, resultatene dukket til sist opp, etter 8 ukers leting. Og de er ubrukelige, siden de ikke hadde gjort det de skulle, men fokuserte på feil ting. Så denne timen er viktig, og jeg skal personlig sørge for at det gjøres riktig. Neste uke skal hun på en kontroll hos en tilreisende barnelege. Mye farting rundt omkring for ei lita tulle. Men altså, vi sitter helt klare og er straks på farten. Så går mannen min ut på kjøkkenet og blir helt stille. "Oi, skatt, det er klokka 12.30. Tidligtimen er neste uke." Men men... lita gulljente i råååsa kjole, med et strålende smil. Treåring som jubler over at han skal til Byen. Vi blir i hvertfall ikke forsinket i dag. Akseptabelt vær, og det er egentlig greit at det ikke er for mye sol når vi skal kjøre i en time. I dag er anttatt å være siste ultralyd. Det har vi sagt før, men denne gangen skal det godt gjøres at det ikke er det. Desuten våknet jeg av meg selv i dag, før barna. Det er luksus det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Krysser alt jeg har for at alle undersøkelser blir gjort skikkelig denne gangen, og at alt er så bra som bare det med lillegull Her er jeg strålende fornøyd med meg selv, 2 kettlebelløkter i går, pluss 20 min på ellipsemaskinen før jobb i dag. Nå får jeg bare prøve å holde den gode stimen. Skrytemail fra sjefen ventende når man kom på jobb, det er alltid bra. Kaffe likeså. Vanker sei til lunsj i dag, det digger jeg. Eneste minus i dag er at jeg er så jævla trøtt, og at jeg må tisse 15 ganger i timen pga detox'en.
sug lut Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Herrrrrlig morgen og bare elsk - det er onsdagen sin, det! Godtrøtt men nå av beste årsak, nemlig lang kveld og litt natt med fint besøk og vin på balkongen - kan melde at alle verdensproblemene nå er løst. Frokost med besøk som tar seg fram i skapet sjøl er godt for meg som er litt antifrokost og bare trenger kaffe Humrer fortsatt meget fornøyd etter sein "vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut og røve"-tur i går kveld, bare at vi hadde med oss spade i stedet for brekkjern, og har gravd opp gamle aurikler, både gule og røde, rabarbra (jeg skal ha rabarbra på balkongen, hurra), mer akeleie, og mer forglemmegei, til våre respektive hager. Sola bryter akkurat gjennom. Mer kaffe. Hjemmekontor, hurra!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Ønsker dere lykke til med alle prøver musemor! Krysser fingrene for at alt går etter planen Litt av hver idag, de som vil får gjette hva som er hat og elsk. Har ingen mening selv foreløpig Våknet mer eller mindre uthvilt idag. Det skjer jo nesten aldri i helgene en gang. Har nok en gang gjort husarbeid idag siden vaskehjelpen ikke var her sist uke. Det er tydelig at hun går mer grundig til verks enn meg. Har dusja inkl. shampo x2 og hårkur så nå er det hviling før jeg kler meg og spiser frokost. Stille morgen, utenom jeg som støvsugte litt tidligere, fordi om lillebror er hjemme. Snart helg. Vekta går nedover. Må vaske klær idag. Fotballkamp for begge barna i ettermiddag og det er meldt regn.. Jeg fryser, men har ikke fyrt i siden det er 24 grader inne. Håper det stiger litt ellers må jeg fyre i likevel.
Anne-B. Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Mest elsk her. Minste er så forkjøla at hun blei hjemme i dag, så vi ser Biler og koser oss. Oppgaven kom i posten i går, merkelig å se den på trykk. Ellers går det mest i avslapping.
amandine Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Har konstatert at pavlova smaker godt selv etter en natt i kjøleskapet. HAR JÆVLIG VONDT I RYGGEN Fin Hufsa-tur i skogen, sleper bena med meg og skjærer grimaser mens jeg går. Ser sikkert ut som om jeg er 90. Nå sofa og strak ut.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Sola skinner og fluene synger i dag også. Sovet rett ut i hele natt. Ingen premenopausisk svetting altså. Glede ved at de eldre gener i familien er i god form. Kjenner at motivasjonen for å opprettholde sunne matvaner er på topp.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Har konstatert at pavlova smaker godt selv etter en natt i kjøleskapet. HAR JÆVLIG VONDT I RYGGEN Fin Hufsa-tur i skogen, sleper bena med meg og skjærer grimaser mens jeg går. Ser sikkert ut som om jeg er 90. Nå sofa og strak ut. Du har all min medfølelse! Vet hvordan det der er God bedring
sug lut Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Har konstatert at pavlova smaker godt selv etter en natt i kjøleskapet. HAR JÆVLIG VONDT I RYGGEN Fin Hufsa-tur i skogen, sleper bena med meg og skjærer grimaser mens jeg går. Ser sikkert ut som om jeg er 90. Nå sofa og strak ut. Stakkars Hufsa, håper det hjalp å gå litt - og at det går over innen rimelig tid. Har du peiling på hvorfor, har du løfta eller båret eller strukket noe eller er det bare tingenes iboende faenskap?
Iiiiik Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 God bedring til hufseryggen. Elsk: sol og varme, stadig ispedd noen ettermiddagsbyger som gjør det unødvendig å vanne fint jobbmøte - digger de dagene jeg tenker at jeg virkelig kan det jeg driver med lite menneske som skal ha konsert med koret i dag og gleder seg voldsomt kjøkkenhagen er ferdig beplantet og ser rett så fin ut Hat: trøtt såkalte reperatører som tok strømmen på kontoret, ting ble borte fra det jeg skrev på på PCen
bIomstre Skrevet 21. mai 2014 #12 Skrevet 21. mai 2014 ELSK ELSK ELKS! Den dypt savnede Puseslasken som ble glemt på flyet 1 mai er i dag funnet! Han har tom gått av flyet i vår by, så vi kan svippe bortom flyplassen etter jobb og hente ham. Gjett om det venter en hoppende glad 5-åring i barnehagen
Musemorbr / Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2014 Alt er som det skal være. Bare jubel og glede hos oss. Neste uke skal utviklingsnivået testes opp og ned og i mente, men jeg er strengt tatt ikke bekymret. Jenta er ti uker gammel i morgen, og griper allerede ting og putter dem i munnen. Tidlig ute. Her er det ingen ettervirkninger av noe. I tillegg er hun kvikk og observant, og oppfører seg ellers akkurat som en baby skal. Gleder meg bare til å få avsluttet det hele nå. Elsk, elsk og atter elsk.
Musemorbr / Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 21. mai 2014 Og hurra for den bereiste puseslask! <3
bIomstre Skrevet 21. mai 2014 #15 Skrevet 21. mai 2014 Og hurra for den bereiste puseslask! <3 Vi misstenker at han har vært en tur i syden og slappa av, flyet skulle nemlig til Tyrkia dagen etter vi dro med det.... Satser på at han er frisk og opplagt nå og klar for knusekosing!
Musemorbr / Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #16 Skrevet 21. mai 2014 Og hurra for den bereiste puseslask! <3 Vi misstenker at han har vært en tur i syden og slappa av, flyet skulle nemlig til Tyrkia dagen etter vi dro med det.... Satser på at han er frisk og opplagt nå og klar for knusekosing! Vet du, den historien hadde jeg tviholdt på at var en sannhet. Femåringen må jo bare elske at puseslasken har vært blindpasasjer på flyet til syden. Slasket til seg en gratis ferie.
*Miss Marple* Skrevet 21. mai 2014 #17 Skrevet 21. mai 2014 Alt er som det skal være. Bare jubel og glede hos oss. Neste uke skal utviklingsnivået testes opp og ned og i mente, men jeg er strengt tatt ikke bekymret. Jenta er ti uker gammel i morgen, og griper allerede ting og putter dem i munnen. Tidlig ute. Her er det ingen ettervirkninger av noe. I tillegg er hun kvikk og observant, og oppfører seg ellers akkurat som en baby skal. Gleder meg bare til å få avsluttet det hele nå. Elsk, elsk og atter elsk. Fantastiske nyheter!!! Det er alltid godt å få bekreftet at alt er ok selv om magefølelsen er bra ❤️
amandine Skrevet 21. mai 2014 #18 Skrevet 21. mai 2014 Legger inn en elsk for museungen og Puseslasken, og så en hat eller hva man skal si for denne: Undertegnede i lett skjev hufsegange muliggjort av et gram paracet kommer ikke akkurat glidende mot porten i barnehagen samtidig med en bestemor. Bestemoren ser medfølende på undertegnede og sier spørrende: Uff da, håper du ikke har lenge igjen? SAY WHAT????????
amandine Skrevet 21. mai 2014 #19 Skrevet 21. mai 2014 Herrrrrlig morgen og bare elsk - det er onsdagen sin, det! Godtrøtt men nå av beste årsak, nemlig lang kveld og litt natt med fint besøk og vin på balkongen - kan melde at alle verdensproblemene nå er løst. Frokost med besøk som tar seg fram i skapet sjøl er godt for meg som er litt antifrokost og bare trenger kaffe Humrer fortsatt meget fornøyd etter sein "vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut og røve"-tur i går kveld, bare at vi hadde med oss spade i stedet for brekkjern, og har gravd opp gamle aurikler, både gule og røde, rabarbra (jeg skal ha rabarbra på balkongen, hurra), mer akeleie, og mer forglemmegei, til våre respektive hager. Sola bryter akkurat gjennom. Mer kaffe. Hjemmekontor, hurra! Å hellige aurikkel! Jeg lyser av grønn misunnelse!
Ziva Skrevet 21. mai 2014 #20 Skrevet 21. mai 2014 Legger inn en elsk for museungen og Puseslasken, og så en hat eller hva man skal si for denne: Undertegnede i lett skjev hufsegange muliggjort av et gram paracet kommer ikke akkurat glidende mot porten i barnehagen samtidig med en bestemor. Bestemoren ser medfølende på undertegnede og sier spørrende: Uff da, håper du ikke har lenge igjen? SAY WHAT???????? Den bestemoren kan ikke være glad i livet. Tror jeg hadde klikka i vinkel.
lavendelblomst Skrevet 21. mai 2014 #21 Skrevet 21. mai 2014 Elsk: Jeg er ferdig med "general-svenneprøven", altså siste test før den ekte svenneprøven. Jeg har fått noen timer hjemme alene i dag. Jeg har bones på tv`en:) Hat: Siden jeg ble ferdig med "general-svenneprøven" så tidlig (2 dager før), så betyr det at den må være perfekt. Nakken kunne ha vært bedre.
sug lut Skrevet 21. mai 2014 #22 Skrevet 21. mai 2014 Legger inn en elsk for museungen og Puseslasken, og så en hat eller hva man skal si for denne: Undertegnede i lett skjev hufsegange muliggjort av et gram paracet kommer ikke akkurat glidende mot porten i barnehagen samtidig med en bestemor. Bestemoren ser medfølende på undertegnede og sier spørrende: Uff da, håper du ikke har lenge igjen? SAY WHAT???????? AAAAAAAAHHH, den der er lei. Hadde hun ikke vært medfølende men usympatisk så kunne du forsåvidt spurt henne om det samme...
sug lut Skrevet 21. mai 2014 #23 Skrevet 21. mai 2014 Elsk: Jeg er ferdig med "general-svenneprøven", altså siste test før den ekte svenneprøven. Jeg har fått noen timer hjemme alene i dag. Jeg har bones på tv`en:) Den er sikkert perfekt og vi venter på bildet!
sug lut Skrevet 21. mai 2014 #24 Skrevet 21. mai 2014 Herrrrrlig morgen og bare elsk - det er onsdagen sin, det! Godtrøtt men nå av beste årsak, nemlig lang kveld og litt natt med fint besøk og vin på balkongen - kan melde at alle verdensproblemene nå er løst. Frokost med besøk som tar seg fram i skapet sjøl er godt for meg som er litt antifrokost og bare trenger kaffe Humrer fortsatt meget fornøyd etter sein "vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut og røve"-tur i går kveld, bare at vi hadde med oss spade i stedet for brekkjern, og har gravd opp gamle aurikler, både gule og røde, rabarbra (jeg skal ha rabarbra på balkongen, hurra), mer akeleie, og mer forglemmegei, til våre respektive hager. Sola bryter akkurat gjennom. Mer kaffe. Hjemmekontor, hurra! Å hellige aurikkel! Jeg lyser av grønn misunnelse! Hvis den rare, rare jeg fant klarer seg og vokser seg stor her skal jeg dele av en bit til deg!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 21. mai 2014 #25 Skrevet 21. mai 2014 Jeg kan ikke annet enn å ha elsk - for jeg kom inn på studiet jeg tok motet til meg og søkte på!!!!!!!! Men et lite mikroskopisk minihat - størsten min har blitt så stor... Det vokses så fort her at jeg ikke aner hvor tiden går. Milepælene står på rekke og rad og jeg kan ikke annet enn å se på mens tårene renner og hjertet fylles enda mer av stolthet. Og så mer elsk - selv om jeg knapt sover, så får jeg være sammen med fineste lille ungen hver dag. Den ungen er en av de blideste ungene som finnes og det at jeg er beste personen i ungens verden gjør meg ingenting. Jeg får koser, blir klatret på, får en våt suss og er med på alle oppdagelsene. Idag fikk vi hilse på en katt og det var magisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå