Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Kjenner jeg koker inni meg nå, etter å ha blitt vekt midt på natta fordi mannen kom og skulle legge seg nå kl 03. Jeg var i min dypeste søvn da jeg hører han kommer inn døra (som knirker høyt) på soverommet. Jeg blir selvfølgelig irritert for å bli vekt siden jeg sliter med å få sove igjen! Sier at han ikke skal komme slik for jeg våkner og for ikke sove igjen, og jeg ba han tilslutt om å legge seg et annet sted da han begynte å snorke. Jah, da får jeg iallefall sove?! Da presterer han å bli sur og kjefter på meg da, for at jeg ble irritert og laster ut han?! Jævla drittgubbe!!! Nå ligger jeg her da, våken og hører fuglene kvitrer høyt utenfor (jada koselig på dagen, men ikke når jeg skal sove!) mens jeg ligger og tenker på alskens bekymringer. Når jeg er våken på natta går jeg rundt som en zombie neste dag. Det jeg er at irritert på nå er at han ALDRI legger seg sammen med meg men sovner på sofaen og dilter til sengs i 2-3 tiden. Vi har ikke noe kjærlighetsliv, ingen sex. Krangler sammen stort sett daglig. Kjenner at jeg hater han litt mer for hver dag som går. Stakkars barn som vokser opp i dette. Ahhhhh, må bare blåse ut litt!! Takk for at du gadd å lese. Anonymous poster hash: 7482f...b04
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Sender deg en klem og håper dere får ordnet opp... Hverken du, han eller barna har det vel noe bra når det er slik hjemme hos dere. Anonymous poster hash: 5a7ea...7cd
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Kan ikke huske at jeg har vært våken i natt, men det der kunne jeg skrevet sjøl. Men jeg har et fantastisk sovehjerte og sovner med en gang igjen. Anonymous poster hash: 5084a...329
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Huff, føler med deg. Her har jeg gitt beskjed til mannen at han ikke kommer valsende inn på soverommet etter senest kl 22. Noen ganger kl. 21 !! Han får vær så god å sove på sofaen/gjesterommet om han bare er ett minutt senere enn angitt klokkeslett, ellers blir det månelyst. Jeg må sette tydelige grenser, ellers blir de stadig overtrampet her i hus. Jeg kan si det sånn at jeg er utkjørt hver kveld, og trenger all søvn jeg kan få. Jeg sliter med å sove generelt, våkner hundre ganger per natt, og får kanskje noen timer med dyp søvn 2-3 netter i uka. Vekker noen meg etter kl 2, kan jeg drite i å sove noe resten av natta. Zombie, sier du? Åååh, mer riktig blir det ikke... Anonymous poster hash: 63f8d...29a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Takk for at dere leste:) Bare sånn for å toppe hele greia så våknet 1 åringen da jeg sovnet halv fem (hun som sover hele natta), og da jeg sovnet igjen kl 5 så kommer faktisk 6 åringen inn i senga fordi han hadde mareritt!(også noe som aldri skjer). Så typisk at begge barna våknet i natt, og siden mannen la seg på sofaen (og spilte nettbrettet!!) så hørte han dem ikke:( da måtte jeg opp. Han har fått beskjed om at han ikke trenger legge seg her hvis han kommer sent, men det er jo selvfølgelig glemt i det øyeblikk jeg sier det igjen....og igjen. Vi skal på ny runde på familievernkontoret igjen men er spent på hva vi får ut av det denne gangen. Sist måtte server brudd på et halvår for at han åpnet øynene, men nå er han like ille igjen. HI Anonymous poster hash: 813a0...4b7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 All sympati, jeg er helt lik! Har lagt meg på gjesterommet flere ganger for å slippe det der. Ble litt bedre av ørepropper, barna hører jeg gjennom uannsett :-) Anonymous poster hash: e7e51...4f0
Gjest Kira Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Tråden er moderert for spam. Kira Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå