Gå til innhold

Så utrolig bra at Simone er ute av Paradiset :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier det meste. Håper også Lene, Labi og Nico ryker, patetisk å høres på gnålingen deres om at det er kun de som er verdige vinnere.

Anonymous poster hash: 6979a...f4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enig! Kvalmende dobbelmoral!

Og han Labi.. Hvor lenge har han egentlig drevet og sagt "ja, nå ser man at spillet er i gang, ja!". Ja..eh..det er et spill, og spill skal spilles :) Dessuten har ikke den gjengen (Simone, Lene, Labi og Nicolai) enerett og jug og triks! 

Anonymous poster hash: 8ae0c...28f
Skrevet

Sjelden jeg diskuterer paradise.. MEN.. Hvor har de funnet han der Labi? Merkelig karakter.. Og sammen med "shiiiiiit,woooow-Lene" og Simone som bare går og tøffer seg og leiker dronning så er de litt av en gjeng..

Så i kveld smilte jeg litt da Simone sjekket ut.. Og kjente jeg synes Aurora er et friskt pust.. Morro liten etikette-skrue :)

Anonymous poster hash: 1b98f...fef

Skrevet

Veldig enig! Kvalmende dobbelmoral!

Og han Labi.. Hvor lenge har han egentlig drevet og sagt "ja, nå ser man at spillet er i gang, ja!". Ja..eh..det er et spill, og spill skal spilles :) Dessuten har ikke den gjengen (Simone, Lene, Labi og Nicolai) enerett og jug og triks! 

Anonymous poster hash: 8ae0c...28f

For ikke å glemme hvor kort tid det gikk før Labi gikk rett på allianseprat når han kom inn igjen andre gang. 

Sjeldent jeg lever meg veldig inn i TV, men jeg merket at skuldrene sank litt når Aurora kicket ut Simone. Mangler bare å hive ut de du nevner over, også håper jeg Lene ikke får en fordel når hun kommer inn i morgen! HUN var en dårlig taper, hun :P 

Anonymous poster hash: eba64...50d

Skrevet

Kommer inn igjen :) en annen deltaker trekker seg og Simone får en sjanse til, og går helt til finalen og slipper kula foran Gabriel.

Anonymous poster hash: 65770...81e
Skrevet

Stygt og snakke dritt om folk man ikke kjenner, digger Simone ,hun er en  fantastisk jente, likt henne fra dag 1, men A-M og Aurora spiller som fa.. og ingen ser det,da er  enkelte folk blinde

Skrevet

Stygt og snakke dritt om folk man ikke kjenner, digger Simone ,hun er en fantastisk jente, likt henne fra dag 1, men A-M og Aurora spiller som fa.. og ingen ser det,da er enkelte folk blinde

Hvordan kan du påstå at Simone ikke spiller? Hun er en av de som spiller mest, og utrolig hvis du ikke ser det. Men ja Ann - Mariell og Aurora spiller også, men de løper ikke rundt og snakker dritt om alle utenfor alliansen som Simone og gjengen hennes gjør.

Anonymous poster hash: 6979a...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...