Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 I året, brutto, hva vil månedslønna bli da, brutto selvsagt? Ble litt forvirret av mine egne regnestykker her.. Anonymous poster hash: 27bda...171
skjotta Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 rundt 24 000? det kommer jo selvfølgelig an på skattetrekk, fagforbundstrekk, pensjonstrekk osv, men tror jeg har rundt 24 000 utbetalt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Det kommer litt an på hva som er spesifisert i kontrakten din. Noen deler på tolv, andre på 11. Der jeg jobber deles den på tolv og blir da 36 666,6667. Anonymous poster hash: 8df3b...48f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Del på 12, så har du månedslønna. Anonymous poster hash: 7757d...326
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Takk for svar dere! Hvorfor deler noen den på 11? *grønn* Anonymous poster hash: 27bda...171
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Takk for svar dere! Hvorfor deler noen den på 11? *grønn* Anonymous poster hash: 27bda...171 Det kommer an å hvordan de regner årslønna. Noen trekker i fra feriepengene og deler på 11, andre deler på 12. Anonymous poster hash: 8df3b...48f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Det bør stå i kontrakta om lønna er med eller uten feriepenger. Anonymous poster hash: 8df3b...48f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Takk for tips, det gjør det nemlig ikke... Et annet spørsmål; Dette er en stilling på et sykehus. Jeg har nettopp fått tilbudet om jobb og lønna er satt ut fra sykepleier med videreutdanning og maks ansiennitet. I følge HR-avdelingen altså. Men stillingen er ikke som sykepleier, men noe annet som ikke har en egen lønnsstige (?)... Jeg så på nyhetene i kveld at sykepleierne nå får lønnsøkning. Men det gjelder vel ikke meg da? Kan jeg be om å få det før jeg signerer kontrakten mener dere? Vil for all del ikke være frekk! Anonymous poster hash: 27bda...171
mamma_til_gutt Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Takk for tips, det gjør det nemlig ikke... Et annet spørsmål; Dette er en stilling på et sykehus. Jeg har nettopp fått tilbudet om jobb og lønna er satt ut fra sykepleier med videreutdanning og maks ansiennitet. I følge HR-avdelingen altså. Men stillingen er ikke som sykepleier, men noe annet som ikke har en egen lønnsstige (?)... Jeg så på nyhetene i kveld at sykepleierne nå får lønnsøkning. Men det gjelder vel ikke meg da? Kan jeg be om å få det før jeg signerer kontrakten mener dere? Vil for all del ikke være frekk! Anonymous poster hash: 27bda...171 Jeg ville spurt hvordan lønnsforhandlingene påvirker deg. Om de sier at det ikke gjelder deg, ville jeg spurt hvilken stige det er ment at du skal følge.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 Takk for tips, det gjør det nemlig ikke... Et annet spørsmål; Dette er en stilling på et sykehus. Jeg har nettopp fått tilbudet om jobb og lønna er satt ut fra sykepleier med videreutdanning og maks ansiennitet. I følge HR-avdelingen altså. Men stillingen er ikke som sykepleier, men noe annet som ikke har en egen lønnsstige (?)... Jeg så på nyhetene i kveld at sykepleierne nå får lønnsøkning. Men det gjelder vel ikke meg da? Kan jeg be om å få det før jeg signerer kontrakten mener dere? Vil for all del ikke være frekk!Anonymous poster hash: 27bda...171 Jeg ville spurt hvordan lønnsforhandlingene påvirker deg. Om de sier at det ikke gjelder deg, ville jeg spurt hvilken stige det er ment at du skal følge. Det er det som er...at som sykepleier får man jo ikke mer enn 10 års ansiennitet, så jeg har ikke lengre noen stige å se frem til Anonymous poster hash: 27bda...171
mamma_til_gutt Skrevet 21. mai 2014 #11 Skrevet 21. mai 2014 Takk for tips, det gjør det nemlig ikke... Et annet spørsmål; Dette er en stilling på et sykehus. Jeg har nettopp fått tilbudet om jobb og lønna er satt ut fra sykepleier med videreutdanning og maks ansiennitet. I følge HR-avdelingen altså. Men stillingen er ikke som sykepleier, men noe annet som ikke har en egen lønnsstige (?)... Jeg så på nyhetene i kveld at sykepleierne nå får lønnsøkning. Men det gjelder vel ikke meg da? Kan jeg be om å få det før jeg signerer kontrakten mener dere? Vil for all del ikke være frekk!Anonymous poster hash: 27bda...171 Jeg ville spurt hvordan lønnsforhandlingene påvirker deg. Om de sier at det ikke gjelder deg, ville jeg spurt hvilken stige det er ment at du skal følge.Det er det som er...at som sykepleier får man jo ikke mer enn 10 års ansiennitet, så jeg har ikke lengre noen stige å se frem til Anonymous poster hash: 27bda...171 Åja, det kjenner jeg ikke til. Uansett er det helt legitimt å spørre om dette!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #12 Skrevet 21. mai 2014 Da skal du dele på 12. Selv om du ikke følger en "stige" vil du jo ha en årlig lønnsvekst på lik linje med alle andre. Jeg ville spurt om det er meningen at du skal følge den stigen de har tilbudet deg lønn etter nå, også etter lønnsforhandlinger. Anonymous poster hash: d853c...64d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #13 Skrevet 21. mai 2014 Tusen takk for alle svar! Jeg har snakket med dem nå, og fått klarhet i alt Anonymous poster hash: 27bda...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå