Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hvordan går man frem? Jeg har hatt en hard og spesiell oppvekst, der barnevern og politi sviktet når vi trengte dem mest. Dette er en historie jeg håper folk får opp øynene for at det er så mange barn som trenger en voksen som bryr seg og tar ansvar. Hvordan er prossesen? Koster det noe? Takk på forhånd Anonymous poster hash: e1f9a...eeb
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Skriv et prøvekapittel og en prosjektbeskrivelse, send den til et forlag, vent på svar :-) Hvis du får gitt den ut på et forlag, får du betaling. En relativt symbolsk sum, men mer hvis den selger bra. Du kan også gi ut på eget forlag, da må du betale trykkekostnader og eventuell grafisk produksjon, samt markedsføring, selv. Anonymous poster hash: 9d767...4c5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Jeg hadde et ferdigskrevet produkt som jeg sendte til x antall forlag. Fikk mange avslag men napp til slutt. Betalte ingenting, forlaget tok kostnadene, men jeg tjente jo heller ikke noe under prosessen, gikk mye tid kan du si, "ulønnet". Anonymous poster hash: b22e9...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå