Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har noen spørsmål til dere som er eller har vært fosterforeldre. Jeg lurer fordi vi er i gang med å melde oss på kurs nå. Hvor lenge var dere samboere/gift og i forhold før dere ble fosterforeldre? Har dere egne barn? Et eller flere fosterbarn? Hvor gamle var dere da dere fikk deres første fosterbarn? Gikk dere på PRIDE-kurs? Var det lærerikt og nyttig? Anonymous poster hash: b5a9d...8f2
HvittHus Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Vi hadde vært gift/sammen i 13 år før vi fikk vårt fosterbarn som 30/31 åringer. Hadde fire egne barn og har hatt et fosterbarn. Vi gikk ikke Pride da vi kom inn bakveien pga at mannen er BVpedagog, men mannen hører mange er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Er alenemamma til en jente på 9 år og har en fosterdatter på 4 år. Jeg var 32 da hun kom til meg. Gikk ikke PRIDE-kurs. Ble fostermamma via familieplassering. Anonymous poster hash: 6f7dc...98b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Tusen takk for svar. Jeg forsto det som at det kurset var obligatorisk jeg, men har kanskje misforstått. Anonymous poster hash: b5a9d...8f2
HvittHus Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Tusen takk for svar. Jeg forsto det som at det kurset var obligatorisk jeg, men har kanskje misforstått. Anonymous poster hash: b5a9d...8f2 Neida du har ikke misforstått, men i noen spesielle tilfeller kan man skippe kurset. Da i slike tilfeller som vårt hvor mannen jobber med feltet.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Tusen takk for svar. Jeg forsto det som at det kurset var obligatorisk jeg, men har kanskje misforstått. Anonymous poster hash: b5a9d...8f2 Neida du har ikke misforstått, men i noen spesielle tilfeller kan man skippe kurset. Da i slike tilfeller som vårt hvor mannen jobber med feltet. Ok, vi er begge utdannet barnevernspedagoger. Tenker at det ikke kan skade for oss å gå kurset likevel. Anonymous poster hash: b5a9d...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå