Gå til innhold

Smører dere barna med solfaktor i hodebunnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars jenta mi har skill i hodebunnen og jeg ser nå at det er helt rødt der..Hun husker ikke å ta på Caps/gidder ikke (går i 1.klasse).

Hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 9e236...2a1
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Nei, har masse hår og uansett ville det blitt myyye klin. Ville heller satset på en caps.

Skrevet

Det hadde jeg gjort om det var behov, ja.

Anonymous poster hash: 5fbd0...286

Skrevet

Hvordan tror du håret ville sett ut?

Anonymous poster hash: a46fe...140

Skrevet

Et tips er å ikke ha skill

Anonymous poster hash: 8a4c5...918

Skrevet

Jeg smører meg selv i skillen, for jeg blir alltid solbrent der og det er veldig vondt.

Dattera mi er mørkere og tåler mye mer sol så hun trenger ikke smøres der til vanlig. Gjør det i "syden".

Skrevet

Nå har ikke vi det problemet med ungene. Ville aldri smurt solkrem i hodebunnen. Men hos frisøren har de spray man kan spraye i håret/hodebunnen, har brukt det på meg selv når vi har vært i syden. :-)

Skrevet

Bruker solhatt. Hadde det blitt brent, og barna nektet solhatt/caps, ville jeg smurt.

Skrevet

Vi har gjort det ja, men det var på sønnen vår som var snauklipt. Hadde vært bedre om han hadde lengre hår ja, men det var så tynt så det var beste alternativ dessverre.

Hvis du mener skill som i delt hår så bør du prøve å ha hestehale med alt greid bak eller bytte skill ofte. Jeg må bytte skill minst hver dag når vi er i syden, og  hjemme om det så skulle komme så mange dager med sol :P

Skrevet

Hvordan tror du håret ville sett ut?

Anonymous poster hash: a46fe...140

Håret ser helt vanlig ut :) Jeg dytter bare forsiktig med solkrem akkurat med i huden. Kommer ikke så mye i håret at det blir fett eller stygt.

Skrevet

Joda, men skillen finner alltid tilbake...uansett hvor mye jeg grer og setter i spenner..

Skrevet

Jeg smører dersom ikke datteren min har hestehale (da forsvinner skillen og hele hodebunnen er dekket). Det samme gjelder meg selv. Tar og dytter forsiktig på litt solkrem akkurat der hodebunnen vises i skillen. Det vises ikke på håret i det hel tatt når den har tørket inn. Min ene svært korthårede sønn smører jeg hele hodebunnen på når han er nyklippet.

Anonymous poster hash: 86f70...198
Skrevet

Joda, men skillen finner alltid tilbake...uansett hvor mye jeg grer og setter i spenner..

Ja, da ville jeg hatt på hårbånd eller solhatt :)

Skrevet

går jo an å bruke en sånn solfaktorstift i skillen, ser for meg at det blir mindre gris:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...