Gå til innhold

Er dette normalt? Baby på snart 6 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare til meg og ikke til faren sin. Jeg blir så sliten av å bære henne hele tiden, og når han skal trå til, skriker hun seg tilbake til meg. Er det vanlig?

Anonymous poster hash: 58e5d...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår yngste gjer dette innimellom, er 6 mnd. Eldste har aldri vore diskriminerande overfor far, utover at ho enkelte dagar kun vil ha mamma og enkelte kun vil ha pappa no som ho er to år.

Skrevet

Er normalt. 2/4 av mine har vært sånn. 

Så lenge jeg er ute av syne går det greit. Er jeg i samme rom er det bare jeg som gjelder.

Anonymous poster hash: 91378...1fe
Skrevet

Høres ut som at du tar mest ansvar for henne, da er det deg hun naturlig roper etter. Om dere fordeler roller mer så kan det endre seg. Eksempelvis er det pappaen her i huset som tar barna om morgenen, henter i barnehage  og tar mye med barna siden jeg er høygravid - og da er det ham de roper på også om det er noe.

Til vanlig tar vi stort sett like mye, da er det litt forskjellig hvem av oss de roper på.

Når barna er seks måneder er det veldig typisk at mor er i permisjon, og gjerne tar mye på natt/ kveld hos mange - og da roper de også naturlig på mor.

Skrevet

Min var lik. Det gikk seg til innen 8 mnd-alder. Nå er hun snart 11 mnd, og det er fortsatt mamma som gjelder på kvelden når hun er trøtt eller trenger trøst, resten av tiden er pappa like bra :-)

Anonymous poster hash: 98a96...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...