Gå til innhold

Forelsket i kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, trodde aldri at jeg skulle skrive dette....Men jeg har altså, etter å ha vært sammen med mannen min i 9 år, gift i 4, blitt utrolig betatt av en kollega. Jeg blir småfnisete, synes det er fantastisk bare han sitter ved siden av meg i sofaen på pauserommet, tenker på han konstant og jeg blir ukonsentrert... Hjelp Jeg blir helt satt ut av dette, jeg! Jeg og mannen har et ok ekteskap, men det er rimelig dødt for tiden og mye av tiden går naturlig nok til barna våre.

Er det lov å nyte denne forelskelsen bare litt? Flørte litt og føle meg som en 20- åring igjen? Han slutter i jobben i august, så jeg regner med at forelskelsen vil dø langsomt ut da.....

Anonymous poster hash: 9f93d...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke lov. Ville der vært lov for mannen din å dyrke en forelskelse i en annen enn deg?

Skrevet

Så lenge det ikke blir noe mer enn det det er så ser jeg ikke problemet. Tror ikke det finnes mange personer som kan gå gjennom et helt liv uten en eller annen gang å bli litt betatt av andre enn den de er gift med.

Anonymous poster hash: 9aabd...7c7
Skrevet

Å føle det du føler er lov.

Å dyrke følelsene er bare dumt.

Gresset er grønnest der man vanner det, og mannen din (og ikke minst barna dine) fortjener at du vanner gresset hjemme i egen hage.

Skrevet

HI her. Jeg har ikke tenkt å være fysisk utro.... Jeg synes bare det er så fantastisk å kjenne denne følelsen igjen - lenge siden sist!:)

Skrevet

HI her. Jeg har ikke tenkt å være fysisk utro.... Jeg synes bare det er så fantastisk å kjenne denne følelsen igjen - lenge siden sist! :)

Problemet er at slike følelser fort styrkes dersom man nører oppunder dem. Mens de forsvinner fortere om man ikke gir dem næring og oppmerksomhet.

Skrevet

Hi her! Huff, ja, jeg vet jo egentlig at det er dumt å dyrke følelsene, men guri så sterke de er! Hjelp, altså, dette hadde jeg aldri trodd om meg selv. Han er singel....

Skrevet

Nyt det. I fantasien er allting lov. Bruk den gode energien som oppstår til å bli litt mer energisk og levende med mannen din.

Gode følelser er gode følelser. Du er ikke amoralsk så lenge du holder deg innenfor grensene.

Skrevet

Nyt det du HI! Det er fantastisk å være forelsket, og selv om det er stor motstand mot det her så er det en sannhet at de aller fleste mennesker opplever en eller annen gang i livet å forelske seg ein annen enn den man deler livet med.

Jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver, forskjellen er nok bare at jeg har gitt etter... Og har et stormende og intenst forhold til en kollega. Jeg er dødsforelsket men tro det eller ei, jeg ville ikke drømme om å gå fra mannen min.

Kos deg med oppmerksomheten.

Anonymous poster hash: 1018c...7ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...