Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Har noen opplevd dette? Jeg har to barn hvor minste er snart 2. Har ikke ammet siden minste var 5mnd, da jeg mistet melken. Nå plutselig oppdaga jeg at jeg har råmelk! Ikke mye, det var bittelitt som var stivnet på brystet og når jeg klemmer kommer det en liten dråpe ut. Er dette vanlig? Kan man ha det for alltid? Jeg har spiral så jeg regner med at graviditet er utelukket. Anonymous poster hash: 7708f...d11
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har hatt det i 10 år. Kommer noen få dråper hvis jeg klemmer. Har nevnt det for en lege jeg var hos, men han sa ingenting på det. Anonymous poster hash: 62871...761
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Går du på noen medisiner?Her har det kommet melk 2 ganger lenge etter jeg sluttet å amme og det var faktiskt sjelden bivirkning av medisin jeg tok . Anonymous poster hash: 9446a...35d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Jeg sluttet å amme for fire år siden, og jeg har fremdeles råmelk. Er ikke gravid. Anonymous poster hash: 41c65...a14
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Du kan jo ta en test bare for å utelukke graviditet? Jeg fikk plutselig litt melk i brystene. Viste seg at jeg var seks måneder gravid. Jeg vil ikke skremme deg, men jeg trodde aldri i verden at jeg var gravid heller, siden jeg ikke hadde andre symptomer. Anonymous poster hash: 27c57...2b4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Takk for svar Godt å høre at det ikke er umulig ihvertfall:) Men jeg bør nok ta en test ja, og deretter en kort telefon til legen for å høre om det er noe jeg bør uroe meg for. Går forresten ikke på noen medisiner. Anonymous poster hash: 7708f...d11
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Er sikkert lurt å ta en tur til legen. Jeg har lest at det skal alltid sjekkes når det kommer væske ut av brystet(og man ikke er gravid), kan være tegn på bl.a kreft. Men skal ikke skremme deg helt her, jeg har også lest veldig mange steder på nett om kvinner som har hatt melk i brystene lenge etter at de har sluttet å amme. Virker ikke som om det er en veldig uvanlig ting, men det kan jo være greit å få det sjekket! Anonymous poster hash: 1f804...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå