Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har normalt ømme/vonde bryst i ca 4-5 dager før mens. Bruker å gi seg ca en dag etter mens har startet.

 

Denne gangen fikk jeg vondt 15 dager før mens og nå 5 dager ut i mens har jeg fortsatt vondt. Har altså hatt vondt i 20 dager.

 

Jeg vet 100% sikkert at jeg ikke er gravid.

 

Har like vondt i begge bryst så er ikke redd det er kreft. Men dette er helt mot normalt.

 

Hva kan dette være?

 

Anonymous poster hash: 55789...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

 

 

Anonymous poster hash: 55789...b2a

Skrevet

Ingen som har opplevd dette?

 

Anonymous poster hash: 55789...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...