Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hei. Jeg har normalt ømme/vonde bryst i ca 4-5 dager før mens. Bruker å gi seg ca en dag etter mens har startet. Denne gangen fikk jeg vondt 15 dager før mens og nå 5 dager ut i mens har jeg fortsatt vondt. Har altså hatt vondt i 20 dager. Jeg vet 100% sikkert at jeg ikke er gravid. Har like vondt i begge bryst så er ikke redd det er kreft. Men dette er helt mot normalt. Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 55789...b2a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Dytter... Anonymous poster hash: 55789...b2a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Ingen som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 55789...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå