Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hei Vi har flyttet til et helt nytt hus og vi skal male det utvendig for første gang. Hovedfarge som jeg tenkte på er Tåkedis, rundt vinduene og døren tenkte jeg på Klassisk hvit. Hva mener dere? Hvilken farge har dere på huset? Blir takknemlig for tips :-) Anonymous poster hash: d4da5...9e7
Mononoke Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Unngå hvitt på veggene! Det reflekterer så mye lys at det blir ubehagelig å sitte ute ved veggene. En dyp gråfarge, type varm og hvit-tonede karmer kanskje? Mørkeblå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå