Gå til innhold

Noken som har reist med gondol i Venezia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt prisen? Noke sted som er spesielt lurt å gå på pga kva en får sett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikkje noko höydare for å seie det slik. Bedre å rusle i byen. Dyrt var det også.

Skrevet

Veit det er dyrt (ca 800,- for 30-40 minutt), så hadde egentlig avskrevet det. Men så gjekk det opp for meg idag at det er jo ikkje SÅ dyrt og er jo det en fra barndommen av forbinder med Venezia pluss kanskje bedre for mannen å få tatt fine bilder. :)

Men tar gjerne imot fleire innspill. Og takk for svar. :)

Skrevet

Ja! Syns det var så klisje at det var verdt det, må jo kjøre gondol i venezia!!

Skrevet

Akkurat det eg ville høyre! :D

Skrevet

Jepp men var 3 år og det var i 1985 så vet ikke prisen. Trur det var gøy :P

Anonymous poster hash: 0d8f6...49b

Skrevet

Så nå at du skrev prisen, 800 kr er mye!! Trudde ikke det var så dyrt :o

Anonymous poster hash: 0d8f6...49b

Skrevet

Det var rett og slett kjedelig. Hvis det koster så mye så er det virkelig ikke verdt prisen...

Skrevet

Vet du! Jeg syntes å "gondolere" var helt fantastisk, men gjør det på kvelden, da er det mer stemningsfullt! Jeg har vært 3 ganger i venezia,2 ganger i gondol, og for snart 3 år siden fridde mannen min mens vi "gondolerte", veldig klisje, men utrolig vakkert :-)

Anonymous poster hash: a91d2...7ef

Skrevet

Var i er utdrikkingslag i Venezia, hvor gondolene selvfølgelig stod på kartet. Kjedelig, oppskrytt og enda mer kjedelig. Hadde aldri giddet å gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 28715...035

Skrevet

Vi var deler av bryllupsreisen i Venezia, og for oss var det en selvfølge! Dyrt ja, men akk, så romantisk!:)

Anonymous poster hash: 5e289...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...