Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hva hadde du tenkt om meg hvis jeg som mor kjøpte tankini til min ettåring? Jaada, de kan sårade rundt nakne, jaada, de kan ha på badebleie, men tankini er jo så SØTT Anonymous poster hash: 411ec...c8d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Helt håpløst! Men du gjør som du vil og oppdrar og kler på barnet ditt som du vil. Så lenge ungen ikke fryser - eller svetter ihjel, bør vel ingen bry seg. Anonymous poster hash: bef19...654
☆☆☆ Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Tankini ser eg meir som ei todelt badedrakt enn bikini. Praktisk for barn, det er ofte styr å få av badedrakta for å gå på do. Men på ein eittåring synes eg heil badedrakt er bedre. Eller badebukse.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Helt håpløst! Men du gjør som du vil og oppdrar og kler på barnet ditt som du vil. Så lenge ungen ikke fryser - eller svetter ihjel, bør vel ingen bry seg. Anonymous poster hash: bef19...654 Hvorfor er det håpløst? Det blir det samme som sløyfe i håret eller kjole. Anonymous poster hash: 411ec...c8d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Tankini ser eg meir som ei todelt badedrakt enn bikini. Praktisk for barn, det er ofte styr å få av badedrakta for å gå på do. Men på ein eittåring synes eg heil badedrakt er bedre. Eller badebukse.Ja, bare at den jeg tenkte på ikke går helt ned den er ikke som en bikini heller, men som en halvkort topp. Hvorfor synes du badedrakt, som er vanskelig å få av/på er bedre? Anonymous poster hash: 411ec...c8d
☆☆☆ Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Tankini ser eg meir som ei todelt badedrakt enn bikini. Praktisk for barn, det er ofte styr å få av badedrakta for å gå på do. Men på ein eittåring synes eg heil badedrakt er bedre. Eller badebukse.Ja, bare at den jeg tenkte på ikke går helt ned den er ikke som en bikini heller, men som en halvkort topp. Hvorfor synes du badedrakt, som er vanskelig å få av/på er bedre? Anonymous poster hash: 411ec...c8d Fordi eittåringar ikkje går på do sjølv. Er ikkje vanskelig for voksne å ta av og på. Synes det er greit å få godt tak på småungar i vatnet. Om ikkje det er ei sak kan win like godt bruke badebukse. Tankinioverdel er greit på større barn fordi dei oppheld seg meir i sola og er vanskeligare å kontrollere ift om solkremen blir gnidd av. Til meir hud ein får dekt, til bedre er det. Hugsar med gru på sommarane med solbrent rygg.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Hva er tankini? Anonymous poster hash: 3529d...b8a
☆☆☆ Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Hva er tankini? Anonymous poster hash: 3529d...b8a Badetrøye/singlet
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Datteren min på 6 år har en slik.. Er ikke det vanlig da? Hun hater å gå med badedrakt. Og bikinien er så liten vits i. Anonymous poster hash: 35197...2d5
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 liker best en søt badebukse til barn jeg, og har kjøpt enten det eller bikini og kastet toppen siden det er vanskelig å få tak i bare underdel. Men det kommer gjerne en alder der mange vil ha overdelen også og da må de jo nesten få lov til det. Min er 6,5 år nå og har til nå vært fornøyd med bare underdelen,men nå ville hun gjerne ha overdelen og da skal hun få lov. Passer på å velge en som ser passe barnslig ut da jeg ikke liker at hun ser ut som tenåring på leeenge ennå.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Hvorfor skulle ikke det være greit da? Ser ikke problemet med at de små har bikini heller jeg. Anonymous poster hash: ccc93...69b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Det er jo såååå harry😱 minner meg om sånnw små amerikanske misser😂 Anonymous poster hash: c1c21...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå