Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Barnet har ikke hatt avføring siden fredag. Nå klaga ho på vondt i magen før ho begynte å kaste opp. Når kontakte lege? Hun er 2,5 år og blitt plaget idag. Anonymous poster hash: c2673...207
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Da ringer du nå med en gang. Kan være forstoppet av ulike årsaker. Anonymous poster hash: 2572a...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå