Gå til innhold

Hva tror dere om denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke anbefalt nei, de anbefaler ikke at barn skal stå i slike gåvogner o.l. før de er sterke nok i ryggen til å reise seg opp i stående selv.

Men det er jo mye her i verden som ikke er anbefalt men som man gjør likevel, valget er ditt...

Anonymous poster hash: 1d0e5...143
Skrevet

Det er visst ikke en vogn, kun et sete der føttene går ned til den oransje plata under, slik at barnet kan hoppe noen cm opp. Kan da vel ikke være så gærent det? HI

Anonymous poster hash: 1e3b9...92e

Skrevet

Babyen har det bedre på gulvet.

Anonymous poster hash: 6f58c...1dd
Skrevet

Babyen har det bedre på gulvet. Anonymous poster hash: 6f58c...1dd

Joa, det kan hende. Men babyen min vil ikke ligge på gulvet. Han vil ikke ligge i babygymmen eller vogga. Han vil heller ikke sitte/ligge i vippestolen. Han vil bare sitte på fanget mitt, evt stå og hoppe. Jeg blir kjempesliten av å holde han 10 timer i døgnet, derfor ser jeg etter alternativer som kan lette armene mine noen minutter. HI

Skrevet

Men er det noen som har den her? Fornøyd/ikke fornøyd?

Skrevet

Vær så snill, ikke kjøpslike ting. Det er absolutt ikke bra for barnet ditt. Noen barn trenger mer nærkontakt enn andre, de krever forskjellige ting. Ikke gjør dette mot barnet ditt. Du bør holde ut til barnet blir mer selvstendig, det kan være tøft å få barn, men de blir større.

Anonymous poster hash: 9adfd...39a

Skrevet

Vær så snill, ikke kjøpslike ting. Det er absolutt ikke bra for barnet ditt. Noen barn trenger mer nærkontakt enn andre, de krever forskjellige ting. Ikke gjør dette mot barnet ditt. Du bør holde ut til barnet blir mer selvstendig, det kan være tøft å få barn, men de blir større.Anonymous poster hash: 9adfd...39a

Ok, såpass ja. Da noterer jeg det. ;)

Takk for svar. HI

Skrevet

Hadde ikke den men en som gikk ut på det samme. Barnet elsket den og jeg fikk løpt på do innimellom.

Var bare snakk om noen minutter nå og da, ikke timesvis hver dag.

Anonymous poster hash: c4d84...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...